corny
Opaženo

Cornyjeva prva komunikacijska akcija v Sloveniji

Blagovna znamka žitnih ploščic Corny je v sodelovanju z agencijo ENKI zasnovala svojo prvo komunikacijsko akcijo v Sloveniji.

Kratek opis akcije: Z digitalno akcijo želijo povečati zavedanje blagovni znamki in z zabavnimi vsebinami spodbuditi interakcijo s ciljnimi skupinami. K sodelovanju so povabili tri vlogerske družine in jih postavili pred izziv načrtovanja najboljše družinske dogodivščine. Najprej se v tekmovanje za načrtovanje najizvirnejše dogodivščine podata mož in žena v posamezni družini, nato pa še družine  samemed seboj. Uporabniki na družbenih omrežjih najprej stopijo v stik z načrtovalci in blagovno znamko, nato v aplikaciji za glasovanje izberejo njim ljubi predlog, ki ga vplivneži predstavijo v video formatu. Predlog, ki ga izglasujejo sledilci, nato vlogerska družina tudi izvede in se s tem uvrsti v temovanje za »Naj Corny« družinsko dogodivščino, ki ga med tremi družinami prav tako izglasujejo sledilci. 

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži, video posnetki na YouTubu, družbena omrežja, spletno oglaševanje, nagradna igra, aplikacija za glasovanje

Predstavnik naročnika: Igor Černčec

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Lenardič

Strateški direktor: Jaka Lenardič

Oblikovalec: Dragoljub Savić

Spletni strateginji: Tjaša Lenardič in Nika Serdoner

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji