• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cornyjeva prva komunikacijska akcija v Sloveniji

Blagovna znamka žitnih ploščic Corny je v sodelovanju z agencijo ENKI zasnovala svojo prvo komunikacijsko akcijo v Sloveniji.

Kratek opis akcije:Z digitalno akcijo želijo povečati zavedanje blagovni znamki in z zabavnimi vsebinami spodbuditi interakcijo s ciljnimi skupinami. K sodelovanju so povabili tri vlogerske družine in jih postavili pred izziv načrtovanja najboljše družinske dogodivščine. Najprej se v tekmovanje za načrtovanje najizvirnejše dogodivščine podata mož in žena v posamezni družini, nato pa še družine  samemed seboj. Uporabniki na družbenih omrežjih najprej stopijo v stik z načrtovalci in blagovno znamko, nato v aplikaciji za glasovanje izberejo njim ljubi predlog, ki ga vplivneži predstavijo v video formatu. Predlog, ki ga izglasujejo sledilci, nato vlogerska družina tudi izvede in se s tem uvrsti v temovanje za »Naj Corny« družinsko dogodivščino, ki ga med tremi družinami prav tako izglasujejo sledilci. 

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži, video posnetki na YouTubu, družbena omrežja, spletno oglaševanje, nagradna igra, aplikacija za glasovanje

Predstavnik naročnika: Igor Černčec

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Lenardič

Strateški direktor: Jaka Lenardič

Oblikovalec: Dragoljub Savić

Spletni strateginji: Tjaša Lenardič in Nika Serdoner

Avtor: ENKI
Naročnik: Atlantic trade d.o.o. (Corny)

Oceni