• Facebook
  • Twitter
  • RSS

#brezelektrike

Agencija POINT OUT je za dobavitelja električne energije E 3, obudila digitalno kreativno kampanjo #brezelektrike. Na samoumevnost električne energije so Slovence opozarjali s hudomušnostjo tako, da jih bodo izzivali z vprašanji o tem, kakšno bi bilo življenje v svetu #brezelektrike.

Kratek opis akcije:Agencija je bila postavljena pred izziv nadaljevanja projekta #brezelektrike. V njem so morali uporabnikom predstaviti in približati dobrino — elektriko — ki jo ima večina za samoumevno in se njene prave vrednosti redko zaveda. To so želeli narediti tako, da bi pritegnili še širši krog ljudi kot v preteklosti. Ker elektriko uporabljajo prav vsi, so se odločili, da bodo k uporabnikom družbenih omrežij pristopili z besedami in glasovi Slovencev iz vseh koncev države, z njihovimi mnenji o rabi elektrike in zabavnimi ugotovitvami o električni energiji.

Uporabniki na družbenih omrežjih najprej stopijo v interakcijo z znamko z ogledom kratkih video posnetkov, ki jih potem vodijo na pristajalno stran.Tam glasujejo za najljubši odgovor o električni energiji in ekologiji, ki so ga predlagali vprašani v videih. Preberejo si lahko koristne nasvete in priporočila za bolj smotrno rabo elektrike ter intervjuje s strokovnjaki s področja energetike in ekologije. S povezovanjem vsebin s paketi naročnika E 3 pa se še bolj podrobno spoznajo z znamko in njeno ponudbo.

Naročnik: E 3, d.o.o.

Agencija: POINT OUT

Predstavnik naročnika: Tjaša Nemec, Kristina Furlan in Miloš Protić

Vodja projekta v agenciji: Manca Borko Grimšič

Strateški direktor: Nejc Slovnik

Kreativni direktor: Lucija Lepšina

Tekstopiska: Minela Jelečević

Oblikovalca: Blaž Rat in Klemen Vodopivec

Video produkcija: Žiga Ostaševski

Digitalno oglaševanje: Jan Slovnik

Avtor: POINT OUT
Naročnik: E3

Oceni