brez elektrike
Opaženo

#brezelektrike

Agencija POINT OUT je za dobavitelja električne energije E 3, obudila digitalno kreativno kampanjo #brezelektrike. Na samoumevnost električne energije so Slovence opozarjali s hudomušnostjo.

Kratek opis akcije: Agencija je bila postavljena pred izziv nadaljevanja projekta #brezelektrike. V njem so morali uporabnikom predstaviti in približati dobrino — elektriko — ki jo ima večina za samoumevno in se njene prave vrednosti redko zaveda. To so želeli narediti tako, da bi pritegnili še širši krog ljudi kot v preteklosti. Ker elektriko uporabljajo prav vsi, so se odločili, da bodo k uporabnikom družbenih omrežij pristopili z besedami in glasovi Slovencev iz vseh koncev države, z njihovimi mnenji o rabi elektrike in zabavnimi ugotovitvami o električni energiji.

Uporabniki na družbenih omrežjih najprej stopijo v interakcijo z znamko z ogledom kratkih video posnetkov, ki jih potem vodijo na pristajalno stran.Tam glasujejo za najljubši odgovor o električni energiji in ekologiji, ki so ga predlagali vprašani v videih. Preberejo si lahko koristne nasvete in priporočila za bolj smotrno rabo elektrike ter intervjuje s strokovnjaki s področja energetike in ekologije. S povezovanjem vsebin s paketi naročnika E 3 pa se še bolj podrobno spoznajo z znamko in njeno ponudbo.

Predstavnik naročnika: Tjaša Nemec, Kristina Furlan in Miloš Protić

Vodja projekta v agenciji: Manca Borko Grimšič

Strateški direktor: Nejc Slovnik

Kreativni direktor: Lucija Lepšina

Tekstopiska: Minela Jelečević

Oblikovalca: Blaž Rat in Klemen Vodopivec

Video produkcija: Žiga Ostaševski

Digitalno oglaševanje: Jan Slovnik

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji