ŽZZ
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Tajda Mekinc Oblak vodja marketinga in odnosov z javnostmi v Avto Triglav, in Ema Knez, starejša vodja projektov v Pristopu.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

TMO: Samsung.

EK: Apple.

Prosecco ali rosé?

TMO: Cabernet sauvignon, še raje pa enega hladnega roosterja (smeh).

EK: Rosé od Ivančiča, cuvée ali pa duet lex.

Cubo ali As?

TMO: Strelec.

EK: V Ljubljani Strelec, sicer pa priporočam Špacapanovo hišo.

Kindle ali tiskana knjiga?

TMO: Brez pomisleka tiskana knjiga.

EK: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

TMO: Kakovostna serija ali film (predvajani program ni pomemben).

EK: Oboje. HBO zaradi izjemne produkcije in vrhunskih »limited« serij, Netflix pa zaradi široke izbire.

Siol.net ali 24ur.com?

TMO: Novice načeloma preletim povsod, tudi na nekonvencionalnih kanalih.

EK: 24.ur.com in tuji mediji.

Radio Center ali Radio 1?

TMO: Val 202.

EK: Val 202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

TMO: Konferenca v živo.
EK: V živo, da je osebni stik in možnost sproščenega pogovora.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

TMO: Kampanja, ki je etično sporna in, postavljena v naš čas, popolnoma nesprejemljiva, ampak z vidika oglaševanja zagotovo »Torches of Freedom«.

EK: Vloga Coca‑Cole pri komercializaciji Božička.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

TMO: Se težko odločim. Film Barbie, Taylor Swift Eras Tour in Fiat »No more grey« (pa ne zato, ker je »domača« znamka, ampak je zares dobra kampanja).

EK: Najbolj vseprisotno se mi je zdelo oglaševanje filma Barbie, od zunanjega oglaševanja in inovativnih digitalnih pristopov, predvsem pa zelo širokega spektra »co-branding« sodelovanj z modnimi znamkami.

Oglas, ki mi pride na pamet:

TMO: »Ne bo vam uspelo, to je Jelovica!«

EK: Nike »Just do it« in Dove »Real Beauty«.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

TMO: Tiste, ki ponujajo dobro zgodbo, mogoče kakšen zanimiv »twist« in niso preveč predvidljivo patetične.

EK: Nike, ob John Lewisovih božičnih oglasih pa običajno potočim solzo.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #513.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji