Primož Rok Puppis
Aktualno

PreMMik v Radenski Adriatic

Primož Rok Puppis je v podjetju Radenska Adriatic napredoval na mesto višjega vodje blagovnih znamk.

Primož Rok Puppis je po izobrazbi magister ekonomskih in poslovnih ved, za seboj pa ima že lep nabor izkušenj na različnih delovnih mestih znotraj marketinga, z regionalno dobro poznanimi blagovnimi znamkami blaga široke potrošnje.

Svojo kariero je začel v oddelku marketinga v podjetju Paloma, kot pripravnik in pozneje kot samostojni vodja blagovne kategorije robčkov. Karierno pot je nadaljeval v podjetju Atlantic Grupa na mestu vodje blagovne znamke Argeta za prodajna mesta, kjer je bil zadolžen za vsa tržišča, in nazadnje štiri leta deloval kot vodja blagovnih znamk v podjetju Radenska Adriatic. S februarjem 2024 je prevzel vlogo višjega vodje blagovnih znamk, pri čemer je odgovoren za kategorije gaziranih brezalkoholnih pijač (brez Pepsi) in vitaminskih instantnih napitkov na vseh trgih. Po novem je marketinško močno okrepil tudi ekipo pri strateško pomembnem projektu v skupini. Ob premiku je za MM dejal: »Zelo se veselim novih izzivov in verjamem, da bom lahko z dosedanjimi izkušnjami in znanjem znatno pripomogel k rasti strateško pomembnih projektov skupine.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji