Mojca Briščik
Aktualno

Mojca Briščik že s tretjim mandatom izvršne direktorice SOZ

Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) je vodenje SOZ v vlogi izvršne direktorice v prihodnjih štirih letih (znova) zaupal Mojci Briščik, ki bo s 1. aprilom 2024 nastopila svoj že tretji zaporedni mandat.

Odločitev je upravni odbor v prvi vrsti oprl na doseganje zastavljenih ciljev v preteklih letih ter zagotavljanje kontinuitete pri zaključevanju reorganizacije SOZ in projektov, ki potekajo pod njenim okriljem – zlasti s ciljem, da se zagotovi  vzdržno financiranje SOZ v daljšem obdobju. S ciljem torej, da v ospredju ostaja širitev dejavnosti zbornice predvsem na področju zagotavljanja dodane vrednosti za člane SOZ, večje osredotočenosti na pobude na področju razvoja stroke in samoregulative dejavnosti v najširšem pomenu, kar se bo odražalo tudi v rasti ugleda SOZ v vseh relevantnih javnostih ter širšem prepoznavanju zbornice kot osrednje stanovske organizacije s strani vseh deležnikov, kot tudi države.

Ob imenovanju je Mojca Briščik poudarila, da je vodenje SOZ prevzela ravno v obdobju, ko je bila zbornica finančno ohromljena, kar je odražalo njeno notranjo nestabilnost, a že po dveh letih se je krivulja obrnila – raslo je število članov, zaupanje v njeno delovanje, mednarodni festival Zlati boben, nad katerim so mnogi dvignili roke, pa je postal najbolj donosen projekt, ki se izvaja pod okriljem SOZ. »Ekipa na SOZ danes šteje samo štiri zaposlene, prav zato bi se vsaki posebej kot tudi vsem zunanjim sodelavkam in sodelavcem, upravnemu odboru SOZ in minulim članom upravnih odborov združenj, kolegom iz oglaševalskega razsodišča in Effie Slovenija kot tudi vsem članom iskreno zahvalila za naš skupni uspeh. Ta je odraz medsebojnega spoštovanja, strokovnosti, učenja, predvsem pa zaupanja, da zmoremo doseči zastavljene cilje, četudi izredno ambiciozne, in da ob tem verjamemo, da je SOZ ne le stičišče treh združenj, temveč znanja, dobrih praks, razvoja stroke in povezovanja,« pravi in dodaja, da se veseli leta, ki je pred nami, saj bo v znamenju kar dveh okroglih obletnic, in sicer 30 let SOZ ter Zlatega bobna.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji