skoda2
Opaženo

Moja Škoda

Moja Škoda je oglaševalska akcija, ki povezuje preteklost, sedanjost in prihodnost, znamko Škoda in Slovenijo, avto in človeka.

Kratek opis akcije: Ključno sporočilo akcije je, kot pojasnjujejo v agenciji PM, poslovni mediji, da je Škoda »slovenska znamka« in bo tudi v prihodnje, z novimi modeli, ostala »naša«. Fokus oglaševalske akcije je zato usmerjen na ljudi, lastnike oz. voznike avtomobilov Škoda, ključni nagovor pa se glasi: »Moja/naša/najina že od ...«

Ekipa Atmosfercev (Ciril Komotar, Saša Kapetanovič in Jure Gregorčič) je z najnovejšim električnim modelom Škoda ENYAQ iV obiskala pet izbranih lastnikov avtomobilov Škoda in pri vsakem ustvarila zanimiv video. Vsi videi se distribuirajo preko digitalnih kanalov (Facebook, Instagram, kanal znamke Škoda na YouTubu, pa tudi preko kanalov Atmosfercev in vsakega njihovega posameznega člana), medtem ko je skupna pristajalna stran zbirnik teh vsebin na naslovu moja.skoda.si.

Hkrati so na frekventnih pozicijah po Sloveniji pozicionirani veliki plakati s tremi različnimi motivi – lastniki v kombinaciji z njihovim avtomobilom. Pod fotografije je podpisana slovenska fotografinja Urša Premik. Preko digitalnih kanalov sočasno pozivajo lastnike avtomobilov Škoda, da se pridružijo skupnosti voznic in voznikov z lastno zgodbo in fotografijami oz. posnetki.

»Medtem ko je akcija časovno omejena na 2. september 2021, pa to ne pomeni njenega konca. Skupnost Moja Škoda bomo kontinuirano gradili še naprej, ponujajo pa se različne možnosti za nadaljevanje akcije v prihajajočih mesecih,« pravijo snovalci akcije.

skoda1

skoda2

skoda3

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, pristajalna stran moja.skoda.si, predstavitveni članki o sodelujočih posameznikih/družinah, videi s sodelujočimi posamezniki/družinami, prijavni obrazec

Predstavnik naročnika: Jernej Leben

Vodja projekta v agenciji: Boštjan Sukič

Kreativna direktorica in tekstopiska: Barbara Bizjak

Oblikovalka: Maja Petrovič

Fotografinja: Urša Premik

Spletna strategija in distribucija: Anže Frantar in Dragan Grozdanič

Videoprodukcija: Atmosferci

Medijski zakup: PM (digitalni zakup) in Votan (zakup zunanjih površin)

Sodelujoči: lastniki vozil Škoda – družina Laznik, Peter Vojaković, Veronika Vaner, Marko Korošec in Jurij Tepeš

Trajanje akcije: od 5. avgusta do 2. septembra 2021

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji