solis
Dogodki

Prihodnost blagovne znamke v dobi covida-19

MM bo 22. oktobra 2020 gostil Briana Solisa, svetovno priznanega digitalnega analitika, antropologa in futurista, ki se na dogodkih po vsem svetu redno uvršča med najboljše osrednje govorce.

Vsi udeleženci vseh generacij Diggit-a, UDO in LSPR, ter naročniki na MM se predavanja lahko udeležijo brezplačno.

Še nikoli prej se nam ni zgodilo, da bi v tako kratkem času doživeli tako občutno spremembo. Blagovne znamke premetava tako od znotraj kot tudi od zunaj. Potrošniki in trgi so bili čez noč podvrženi veliki motnji. Vsak od nas si prizadeva poiskati nek občutek normalnosti, upanje ali pobeg. Ste vedeli, da je večina potrošnikov od začetka pandemije začela preizkušati nove blagovne znamke? Ste vedeli tudi, da jih je večina šele zdaj prvič postala »digitalnih« in da se bodo nekatera vedenja obdržala tudi po covidu-19?

To pomeni, da morajo blagovne znamke zdaj ponovno razmisliti o ... no, o blagovni znamki. Ker se potrošniki tako hitro in občutno spreminjajo, se morajo tudi blagovne znamke, da bodo lahko stopale v koraku z njimi. Svetovno znani digitalni antropolog in avtor knjižnih uspešnic Brian Solis bo delil svoje najnovejše ugotovitve o evoluciji potrošnikov ter predstavil priložnosti za blagovne znamke in njihovo preobrazbo v času, ki ga poimenuje »nova ekonomija« (»novel economy«).

V tem posebnem seminarju se bodo udeleženci naučili:

  • kako so se spremenili potrošniki;
  • kdo je generacija N;
  • kakšne so značilnosti generacije N;
  • kateri so stebri blagovnih znamk za naslednjo generacijo in
  • kako točke stika postajajo točke blagovne znamke.

Futurist, ki pomaga razvijati kulturo inovacij, digitalne preobrazbe in vrhunske potrošniške izkušnje

Brian Solis je večkrat nagrajeni pisec in predavatelj, ki navdušuje po vsem svetu. Je tudi dolgoletni svetovalec globalnim znamkam, tehnološkim in zagonskim podjetjem ter odborom. Podjetjem na podlagi lastnih poglobljenih raziskav pomaga razvijati kulturo inovacij, prevzemati vodilno vlogo na področju digitalne preobrazbe, oblikovati vrhunske potrošniške izkušnje in prodirati na nove trge. Njegov pristop temelji na izkušnjah in osebnem odnosu, pri tem pa pomaga direktorjem, deležnikom in ustanoviteljem zagotoviti usklajevanje med ekipami, pospeševati kratkoročne in dolgoročne načrte za inoviranje in preobražanje, prepoznavati pomankljivosti v strategiji in njenem izvajanju, spodbujati ekipe in zaposlene, da vse to tudi podprejo, ter raziskovati trge in priložnosti. Deloval je praktično v vseh gospodarskih panogah; od prodaje na drobno, tehnologije, avtomobilske industrije, potovanj, lepotne in modne industrije do financ, farmacije in zdravstva.

Poleg tega, da svetuje vodilnim svetovnim blagovnim znamkam, znanim osebnostim ter start-upom, se njegove ideje in delo redno pojavljajo tudi v medijih. Je stalni sodelavec vodilnih poslovnih in panožnih publikacij, kot so Forbes, Harvard Business Review, CMO.com, TheNextWeb, Adweek in druge. Je tudi uradni LinkedInov vplivnež, na družbenih omrežjih pa mu sledi več kot 700.000 ljudi. 

Je tudi avtor knjižnih uspešnic, kot so Vključuj! (Engage!), Konec poslovanja, kot ga poznamo (The End of Business as Usual), Kakšna je prihodnost poslovanja? (What's the Future of Business?) in X: Izkušnja, ko se posel sreča z oblikovanjem (X: The Experience Where Business Meets Design), s katerimi so odraščale in se razvijale prve generacije strokovnjakov za digitalni (vsebinski) marketing. V svoji zadnji knjigi Življenje na tehtnici (Lifescale) pa se sooči s temnejšo platjo digitalnega sveta, digitalnimi motnjami, ki nas odvračajo od tega, da bi zaživeli v polnosti. Čas je, da prevzamemo nadzor nad svojim življenjem, trdi, in v knjigi ponuja nasvete za bolj produktivno, kreativno in srečno življenje.

 

Online predavanje bo potekalo 22. 10. 2020 ob 16:30. 

Cena za udeležbo na online predavanju: 199 € + DDV (v ceno je všteta tudi naročnina na MM)

Vsi udeleženci vseh generacij Diggit-a, UDO, in LSPR, ter naročniki na MM brezplačno.

Zadnji dan za prijavo: 21.10.2020, obrazec za prijavo dostopen tukaj

V primeru, da se kljub prijavi spletnega predavanja ne udeležite, si zaradi stroškov produkcije in omejitve števila prijav pridružujemo pravico do obračuna polnih stroškov kotizacije.

MM-garancija: Če vam predavanje ne bo všeč vam za čas predavanja plačamo vašo urno postavko!

Za več informacij smo dosegljivi na tel. 01 43 45 641 ali elektronskem naslovu info@marketingmagazin.si.

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji