tr
Dogodki

Kako implementirati trajnost v marketing?

Se zavedate, da z obstoječo marketinško miselnostjo ni trajnostne prihodnosti? Transformacija marketinga je NUJNA!

Dogodek Trajnost v marketingu bo osvetlil problematiko in se posvetil vlogi, ki jo igra marketing v trajnostni družbi. Strokovnjaki bodo razložili, kako se lotiti sprememb in implementirati trajnostni marketing v marketinške kampanje in poslovanje podjetij. Dogodek bo združeval tako pregled trendov kot tudi pregled primerov dobrih praks pri nas in po svetu.

KDAJ? Četrtek, 17. oktober 2024

KJE? Dvorana Edvard, Igriška 5

KDO? Vodstvo, zaposleni v marketinških in korporativnih oddelkih ter vsi, ki se zavedate resnosti problematike!

PROGRAM DOGODKA TRAJNOST V MARKETINGU:

SKLOP 1: TEMELJI MARKETINGA PRIHODNOSTI

9:00: Vloga marketinga danes ni za jutri (Meta Pavlin Avdić, prvi.prvi)

9:40: (Razprava) Četrta veja oblasti na (pre)vročem stolu: vloga medijev v oblikovanju trajnostne družbe (sodelujejo Tea Šentjurc (PRO Plus), Tina Cipot (PRSS), Divna Brkić Hendrickx (Kliping), Valerija Prevolšek (Pristop Media) in Žana Žalar (Marketing magazin)) 10:10: Odmor 

SKLOP 2: KREATIVNOST Z OMEJITVAMI

10:30: Od zelenega zavajanja do trajnostnega vedenja potrošnika (Eva Frass, SHIFT)

11:00: S tem lahko pričnete danes (Benjamin Hrkić, bold.group)

11:30: Trajnostna produkcija dogodkov (Gorazd Čad, Toleranca marketing)
 

12:00: Odmor 

SKLOP 3: POGOVORI Z ZNAMKAMI

12:15: Gašper Pavli (kreativni direktor športno-marketinške agencije Sport Media Focus) in Gorazd Čad (direktor podjetja Toleranca marketing)

12:30: Gaja Brecelj (direktorica slovenske fundacije za trajnostni razvoj Umanotera) in Eva Frass (direktorica za razvoj novih poslov v agenciji SHIFT)

12:45: Miha Mermal (izvršni direktor za področje marketinga in trajnostnega razvoja v družbi BTC) in Meta Pavlin Avdić (strateška direktorica agencije za trajnostni merketing prvi.prvi)

13:00: Alan Šćuric (vodja tržnega komuniciranja v Telekomu Slovenije) in Meta Pavlin Avdić (strateška direktorica agencije za trajnostni marketing prvi.prvi)

 

Prijavite se lahko preko obrazca na spletni strani.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji