Kako implementirati trajnost v marketing?
Se zavedate, da z obstoječo marketinško miselnostjo ni trajnostne prihodnosti? Transformacija marketinga je NUJNA!
Dogodek Trajnost v marketingu bo osvetlil problematiko in se posvetil vlogi, ki jo igra marketing v trajnostni družbi. Strokovnjaki bodo razložili, kako se lotiti sprememb in implementirati trajnostni marketing v marketinške kampanje in poslovanje podjetij. Dogodek bo združeval tako pregled trendov na tem področju kot tudi pregled primerov dobrih praks pri nas in po svetu.
Uvod v trajnostni marketing za moderna podjetja bo potekal 17. 10. 2024 v dopoldanskem času med 9.00 in 13.00 ter bo razdeljen v tri sklope:
- TEMELJI MARKETINGA PRIHODNOSTI
- Kakšna je vloga marketinga v trajnostni prihodnosti?
- Zakaj je transformacija marketinga nujna? Kako se je lotiti in od česa vsega je odvisna?
- Kakšno vlogo bi kot spodbujevalci in usmerjevalci vsebin, oglasov, aktivacij morali imeti mediji v trajnostni družbi?
- Svetovni trendi in konkretni primeri dobrih praks
- KREATIVNOST Z OMEJITVAMI
- Kako se spreminjajo kreativni pristopi? Kaj deluje in kaj ne?
- Implementacija trajnosti v marketinške kampanje
- Kako kreirati zgodbe, ki so pristne in imajo učinek?
- Zeleno zavajanje
- Trajnostna produkcija
- POGOVORI Z RAZLIČNIMI ZNAMKAMI
KOMU JE DOGODEK NAMENJEN?
Vodstvu, zaposlenim v marketinških in korporativnih oddelkih ter vsem, ki se zavedate resnosti problematike!
Prijavite se lahko preko obrazca na spletni strani.