zz
Aktualno

Trgovina brez prodajalcev, odprta 24 ur na dan

Na tržnici v središču Ljubljane smo opazili inovativno avtonomno trgovino brez plastike in brez osebja, ki deluje 24 ur na dan – RifuzlBox.

Kupci vanjo vstopajo s prislonom bančne kartice, izberejo med približno 250 lokalnimi izdelki in jih plačajo na samopostrežni blagajni. Ponudba obsega svež kruh, mlečne izdelke, domač sladoled, lokalne pijače in celo toaletni papir brez plastične embalaže. Vsi izdelki prihajajo iz največ 70 kilometrov oddaljenih krajev, kar ne pomeni le svežine, temveč tudi podporo lokalnim pridelovalcem.

Pionirji ničelne stopnje odpadkov in inovatorji brezosebnega nakupovanja

Gre za projekt podjetja Rifuzl, ki je že leta 2018 v Šiški odprlo prvo brezembalažno trgovino v Sloveniji. Njihova nova pobuda RifuzlBox nadaljuje to vizijo z brezosebnim, a osebno prilagojenim nakupovalnim modelom.

»To ni zgolj nakupovalna izkušnja. Je zgodba o inovativnosti, podpori lokalnemu gospodarstvu in grajenju skupnosti,« pravi direktor Andraž Gavez, ki ga poznamo po podjetju Moja Čokolada in prelivih ter namazih bam, ki nadaljuje: »RifuzlBox torej ni le trgovina, ampak je gibanje.«

Trgovina je pod stalnim nadzorom kamer, zaloge pa polnijo vsak dan glede na povpraševanje. Ko direktorja povprašamo po načrtih za prihodnost, nam odgovori, da Rifuzl načrtuje še več podobnih lokacij in širitev na evropske trge.

Z Andražem Gavezom bomo v eni od prihodnjih tiskanih izdaj MM-a objavili poglobljen intervju, v katerem bo delil svojo poslovno pot ter poglede na prihodnost hrane in nakupovanja.

zz

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji