Pozornost kot eden od ključnih KPI-jev
SVPN, združenje televizijskih prodajnih hiš v Franciji, je raziskalo pozornost občinstva v televizijski in video medijski krajini.
Raziskava, ki so jo izvedli v sodelovanju z Mediamento in Xpln.ai, je zajela linearno televizijo in ostale oblike videa in platform, ki video omogočajo, pri tem pa so z uporabo tehnologij, kot je sledenje z očmi, analizirali vedenje gledalcev.
Za linearno televizijo so rezultati razkrili aktivno trajanje pozornosti do televizijskih oglasov, kar je znašalo 16 sekund, ocena VAR (angl. video attention ratio) pa je znašala kar 80 odstotkov. Pri ohranjanju pozornosti je igrala ključno vlogo kakovost vsebine.
»SNPTV-jeva pobuda za merjenje pozornosti ponuja neprecenljive vpoglede za blagovne znamke, ki optimizirajo oglaševalske strategije v konkurenčnem okolju. Čeprav pozornost ne bo nadomestila preprostih KPI-jev, kot sta vidnost (ang. viewability) in dokončanje (ang. completion), pa predstavlja ključno metriko za razlikovanje med visoko in nizko kakovostjo vsebine,« pravijo v medijski hiši Pro Plus, od koder so nam posredovali podatke o raziskavi.