Pozornost
Vpogled

Pozornost kot eden od ključnih KPI-jev

SVPN, združenje televizijskih prodajnih hiš v Franciji, je raziskalo pozornost občinstva v televizijski in video medijski krajini.

Raziskava, ki so jo izvedli v sodelovanju z Mediamento in Xpln.ai, je zajela linearno televizijo in ostale oblike videa in platform, ki video omogočajo, pri tem pa so z uporabo tehnologij, kot je sledenje z očmi, analizirali vedenje gledalcev.

Za linearno televizijo so rezultati razkrili aktivno trajanje pozornosti do televizijskih oglasov, kar je znašalo 16 sekund, ocena VAR (angl. video attention ratio) pa je znašala kar 80 odstotkov. Pri ohranjanju pozornosti je igrala ključno vlogo kakovost vsebine.

»SNPTV-jeva pobuda za merjenje pozornosti ponuja neprecenljive vpoglede za blagovne znamke, ki optimizirajo oglaševalske strategije v konkurenčnem okolju. Čeprav pozornost ne bo nadomestila preprostih KPI-jev, kot sta vidnost (ang. viewability) in dokončanje (ang. completion), pa predstavlja ključno metriko za razlikovanje med visoko in nizko kakovostjo vsebine,« pravijo v medijski hiši Pro Plus, od koder so nam posredovali podatke o raziskavi.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji