zz
Opaženo

UI pogovorni asistent Donat

Donatov UI pogovorni asistent prispeva k večji učinkovitosti in hitrejšemu dostopu do potrebnih informacij za potrošnike in zaposlene.

Kratek opis akcije: V sodobnem digitaliziranem svetu je zagotavljanje pravočasnih in natančnih informacij ključnega pomena za potrošnika. Da bi temu trendu lahko sledili tudi pri blagovni znamki Donat podjetja Atlantic Grupa, so pri njihovem dolgoletnem partnerju Optiwebu razvili naprednega asistenta (chatbot), ki uporabniku v trenutku postreže s podatki iz Donatovega širšega digitalnega okolja na področju skrbi za zdravje in urejeno prebavo. Za delovanje chatbot izkorišča tako vsebino Donatovega spletnega mesta kot tudi zaprte dele spletišča (namenjene naročnikom), različne priročnike in ponudbo naročnikovih vodenih programov zdravja. Pri razvoju novega chatbota je Optiweb sodeloval s partnerskim podjetjem Pareto AI, specialistom za razvoj po meri prilagojenih in optimiziranih rešitev na področju umetne inteligence.

Končni rezultat je tako spletni pripomoček, ki po zaslugi naprednih algoritmov UI podaja razumljive odgovore v naravnem slogu, s tem pa krepi uporabniško izkušnjo na tematikah, pri katerih je Donat kakovosten vir uporabnih informacij za potrošnika, poleg tega pa ga uporabljajo tudi interno kot podporno orodje za zaposlene.

UI pogovorni asistent Donat v številkah

Več kot 4.000.000 znakov v bazi znanja (1.400 strani A4)

Več kot 95 odstotkov odgovorov na vprašanja uporabnikov

Kar 99,6-odstotna natančnost odgovorov na vprašanja uporabnikov

Približno 2 sekundi do začetka odgovarjanja na prvi poziv (prompt)

Več kot 1.200 organskih interakcij mesečno

z

Elementi akcije: spletno mesto, UI-asistent, baza znanja

Predstavniki naročnika: Klavdija Vidic, Lea Stritar, Rosana Turk, Iva Starc in Jernej Janežič

Agenciji: Optiweb, Pareto AI

Vodje projekta v agenciji: Jaka Dremelj, Neja Gračner in Miha Mlakar

Trajanje: od januarja 2024 dalje

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji