ZZ
Aktualno

Novi MM: Naredimo oglaševanje lepše

Tik pred prvomajskim oddihom vas v vašem nabiralniku pričakuje novi MM, poln svežih marketinških vsebin. Z naslovnice vas nagovarja Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency.

Simpatičen sogovornik vam bo med drugim razkril skrivnosti estetike v (digitalnem) oglaševanju, hkrati pa izpostavil nekaj projektov agencije, ki dokazujejo, da so resnično mojstri digitalne komunikacije.

Ker smo na MM-u že s polno paro zakorakali v festivalsko-konferenčno sezono, vas v novem MM-u vas čaka tudi nekaj intervjev z govorci na bližajočih se dogodkih. Ena od njih je Grace Andrews, direktorica marketinga pri nadvse uspešnem podkastu The Diary of A CEO, ki se po nastopu na Dnevu_d kot govorka vrača v Slovenijo 9. maja 2024 na DIGGIT. V pogovoru za MM je razkrila skrivnosti uspeha njihovega podkasta.

Bližajoči se SOF pa bo gostil Amélie Ebongué, avtorico Amazonove uspešnice Generacija TikToka: nova biblija za blagovne znamke, ki je za MM delila koristna spoznanja o TikToku.

Na SOF-u bodo podelili tudi nagrado oglaševalski osebnosti leta: to je tokrat Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini, ki je za MM razkril marsikatero zanimivost o svojem delu.

V sveži izdaji se posvečamo tudi vse pomembnejši veščini – umetnosti iskanja ravnotežja med naravno in umetno inteligenco ter poslom, prihodnosti e-trgovine, programom zvestobe, vodenju, motivaciji in posameznikom, ki soustvarjajo podobo marketinga v Sloveniji in zunaj našega meja.

Verjamemo, da vas nova izdaja MM-a navdihnila in spodbudila k ustvarjanju lep(š)ega oglaševanja. Prijetno in poučno branje vam želimo!

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji