z
Opaženo

Konzerva. Vsem ljubša embalaža.

Podravka je v sodelovanju z ZOO agencijo ustvarila tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri slavijo konzervo kot embalažo.

Kratek opis akcije: V 20-sekundnem kolažnem oglasu Podravka in ZOO agencija prikažeta tri prednosti konzerve kot embalaže. Z akcijo želijo sporočiti, da konzerva ne vsebuje konzervansov, jo lahko ponovno uporabijo ter enostavno reciklirajo. Za prikaz uporabljajo dinamično kombinacijo stop-motion fotografij in animacije. Celoten koncept je združen pod naslovom »Vsem najljubša embalaža«. 

Predstavnik naročnika: Podravka d.d.

Agencija: ZOO agencija d.o.o.

Vodja projekta v agenciji: Matea Maršić

Kreativni direktor: Marin Ostojić

Tekstopiska: Karmela Arbanasić

Umetniški direktor: Danijel Mahović

Oblikovalec: Danijel Mahović

Fotograf/ilustrator: Mislav Mironović

Produkcijska hiša: Blau Company d.o.o.

Režiser: Mislav Mironović

Medijska agencija: OMD Media d.o.o.

Trajanje akcije: 15. 4. – 15. 5. 2024

 z

z

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji