bla
Vpogled

WARC predstavil najboljše med najboljšimi

Analitični portal WARC je po skoraj dvoletnem premoru objavil razvrstitve največkrat nagrajenih kreativnih, učinkovitih in medijskih akcij.

Kot so pojasnili pri WARC, lestvice temeljijo na seštevkih uvrstitev na tekmovanjih in njihovi lastni metodologiji. Če je pri posameznih agencijah in znamkah porazdelitev najvišjih mest nekoliko razpršena, pa je med holdingi očitna prevlada WPP, med državami pa ZDA. Med znamkami se – tako kot v zadnjih dveh letih – tradicionalno visoko uvrščata tekmeca na področju hitre prehrane Burger King in McDonald's. V nadaljevanju objavljamo povzetek, celotno razvrstitev najdete na povezavi.

Na kreativnem področju prevlada Burger Kinga

Burger Kingova akcija »Plesnivi Whooper« je največkrat nagrajena kreativna akcija zadnjih dveh let; Burger King je s tem postal najbolj kreativna znamka, njihovo matično podjetje Restaurant Brands International pa najbolj kreativen oglaševalec. Agencija David Miami, ki je podpisana pod akcijo »Plesnivi Whopper«, je najboljša kreativna agencija, njena agencijska mreža Ogilvy pa najbolj kreativna mreža. Dom najbolj kreativnih agencij je holding WPP, država pa ZDA.

Najbolj učinkovita akcija govori o ljubezni in pivu

Za najbolj učinkovito akcijo se je izkazala akcija ob valentinovem novozelandske družbe DB Export »I'm Drinking It For You«, in sicer za njihovo znamko nizkokaloričnega piva. Najbolj učinkovita znamka je McDonald's, najbolj učinkovit oglaševalec Unilever, najbolj učinkovita kreativna agencija pa FP7 McCann Dubai. Najbolj učinkovite agencije so del mreže McCann in holdinga WPP, prihajajo pa iz ZDA.

Najboljša medijska akcija zadeva občutljiva verska vprašanja

»Rabi bot« je največkrat nagrajena medijska akcija znamke higienskih izdelkov za ženske Always, ki je delo Mediacoma. Gre pravzaprav za aplikacijo, preko katere se lahko ortodoksne Judinje izgonejo neprijetnim posvetom z rabinom v živo v času neposredno po menstruaciji. Med znamkami sicer prednjači McDonald's, med oglaševalci Unilever, med agencijami in agencijskimi mrežami pa Mindshare. WPP je tudi v tej kategoriji najvišje uvrščeni holding, ZDA pa najvišje uvrščena država.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji