bla
Vpogled

WARC predstavil najboljše med najboljšimi

Analitični portal WARC je po skoraj dvoletnem premoru objavil razvrstitve največkrat nagrajenih kreativnih, učinkovitih in medijskih akcij.

Kot so pojasnili pri WARC, lestvice temeljijo na seštevkih uvrstitev na tekmovanjih in njihovi lastni metodologiji. Če je pri posameznih agencijah in znamkah porazdelitev najvišjih mest nekoliko razpršena, pa je med holdingi očitna prevlada WPP, med državami pa ZDA. Med znamkami se – tako kot v zadnjih dveh letih – tradicionalno visoko uvrščata tekmeca na področju hitre prehrane Burger King in McDonald's. V nadaljevanju objavljamo povzetek, celotno razvrstitev najdete na povezavi.

Na kreativnem področju prevlada Burger Kinga

Burger Kingova akcija »Plesnivi Whooper« je največkrat nagrajena kreativna akcija zadnjih dveh let; Burger King je s tem postal najbolj kreativna znamka, njihovo matično podjetje Restaurant Brands International pa najbolj kreativen oglaševalec. Agencija David Miami, ki je podpisana pod akcijo »Plesnivi Whopper«, je najboljša kreativna agencija, njena agencijska mreža Ogilvy pa najbolj kreativna mreža. Dom najbolj kreativnih agencij je holding WPP, država pa ZDA.

Najbolj učinkovita akcija govori o ljubezni in pivu

Za najbolj učinkovito akcijo se je izkazala akcija ob valentinovem novozelandske družbe DB Export »I'm Drinking It For You«, in sicer za njihovo znamko nizkokaloričnega piva. Najbolj učinkovita znamka je McDonald's, najbolj učinkovit oglaševalec Unilever, najbolj učinkovita kreativna agencija pa FP7 McCann Dubai. Najbolj učinkovite agencije so del mreže McCann in holdinga WPP, prihajajo pa iz ZDA.

Najboljša medijska akcija zadeva občutljiva verska vprašanja

»Rabi bot« je največkrat nagrajena medijska akcija znamke higienskih izdelkov za ženske Always, ki je delo Mediacoma. Gre pravzaprav za aplikacijo, preko katere se lahko ortodoksne Judinje izgonejo neprijetnim posvetom z rabinom v živo v času neposredno po menstruaciji. Med znamkami sicer prednjači McDonald's, med oglaševalci Unilever, med agencijami in agencijskimi mrežami pa Mindshare. WPP je tudi v tej kategoriji najvišje uvrščeni holding, ZDA pa najvišje uvrščena država.

496

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

luka bajs2
24. 09. 2022

Z Luko Bajsom, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne…

»V zadnjem času tudi pri slovenskih naročnikih opažam željo po sodelovanju na festivalih. Vmes me je že postalo strah, da festivali postajajo samo…

ghada
21. 09. 2022

Ghada Wali je mlada egiptovska oblikovalka, ki je v regiji Bližnjega vzhoda že globoko…

Kdor nima zgodovine, nima prihodnosti. Ustvarjam dela, ki predstavljajo to, kar sem in od koder prihajam. Svetovno prepoznavnost sem si pridobila z…

bla
20. 09. 2022

Jernej Smisl bo 1. oktobra 2022 postal direktor Pristopovega oddelka za korporativno…

Predvsem pa sem ponosen, da partnerji Pristopa vidijo v mojih izkušnjah in ambicijah osebo, ki bo pripeljala korporativno svetovanje in poslovno…

Naši avtorji