iab
Vpogled

Tri četrtine podjetij se o trajnosti ne pogaja; zanje je dejstvo

Trajnost je ključni del poslovne strategije kar 74 odstotkov podjetij, ugotavlja IAB Europe v novi raziskavi. V njej preučujejo napredek industrije digitalnega oglaševanja na področju trajnosti.

V raziskavi o trajnosti v digitalnem oglaševanju v letu 2025  (State of Readiness – Sustainability in Digital Advertising) sta sodelovali 102 podjetji  z 29-ih evropskih trgov, predvsem iz agencij, založnikov in oglaševalskih tehnoloških podjetij.

Ključne ugotovitve

Trajnost ni predmet pogajanj

74 odstotkov podjetij pravi, da je trajnost ključni del njihove strategije.

Odgovornost industrije narašča 

68 odstotkov meni, da bi morala industrija upoštevati ogljični odtis, ki ga ustvarja poraba digitalnih medijev.

Sledenje emisijam pridobiva vse večji pomen 

48 odstotkov podjetij že ocenjuje emisije iz digitalnih medijev, kar je velik porast v primerjavi s preteklimi leti.

Izzivi ostajajo  

Pomanjkanje industrijskih standardov in izobraževanja še naprej zavira napredek.

Sodelovanje je ključno 

Industrija potrebuje skupno ukrepanje za uvedbo učinkovitih in razširljivih rešitev.

Poročilo poudarja potrebo po nadaljnjem izobraževanju, vzpostavitvi doslednih standardov in povečanju preglednosti v industriji za dosego trajnostnih ciljev. »Združenje IAB Europe s svojo Komisijo za trajnostne standarde ostaja zavezano k spodbujanju teh prizadevanj in podpori industriji pri prehodu k bolj trajnostnim praksam v digitalnem oglaševanju,« še sporočajo.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji