
Trendi za 2025: razvoj marketinga bosta vodili generativna UI in avtomatizacija
Poročilo Mediaocean razkriva oglaševalske trende za leto 2025. Med drugim poudarja, da je generativna umetna inteligenca (UI) že zdaj temelj sodobnih oglaševalskih strategij in bo nanje vplivala podobno, kot je elektrifikacija na avtomobilsko industrijo.
»Tisti, ki jo bodo sprejeli, bodo dosegli izjemne rezultate,« napovedujejo v poročilu, ki temelji na anketi med skoraj 700 marketinškimi strokovnjaki in razkriva, kako spretno marketingarji krmarijo med hitrim tehnološkim napredkom in spreminjajočim se vedenjem potrošnikov.
Med ključnimi ugotovitvami izpostavlja:
- generativna UI je postala vodilni potrošniški trend, ki je prehitel povezano televizijo (CTV). 63 % tržnikov ta trend opredeljuje kot ključnega, saj pravijo, da je UI med drugim vplivala na preoblikovanje delovnih procesov in omogočila bolj izpopolnjene oglaševalske strategije;
- najhitreje rastoči kanali, kjer naj bi se največ vlagalo v oglaševanje, so družbena omrežja (izpostavilo jih je 68 odstotkov vprašanih), digitalni zasloni (67 odstotkov) in povezana televizija (55 odstotkov);
- več se bo vlagalo tudi v avtomatizacijo, ki naj bi v letu 2025 postala najhitreje rastoče naložbeno področje;
- čedalje večje je neravnovesje med kreativnimi in medijskimi procesi – o tem poroča kar 86 odstotkov vprašanih.
»Oglaševalski ekosistem se hitro razvija. Preplet med tehnologijo, podatki in kreativnostjo ustvarja nove priložnosti za marketingarje, da smiselno sodelujejo s potrošniki. Mediaoceanovi vpogledi ponujajo jasen načrt za obvladovanje teh procesov,« je ob predstavitvi poročila dejal Brian Wieser, izvršni direktor svetovalnega podjetja Madison and Wall, ki se osredotoča na medijsko in tehnološko industrijo.