raziskava
Vpogled

Trendi za 2025: razvoj marketinga bosta vodili generativna UI in avtomatizacija

Poročilo Mediaocean razkriva oglaševalske trende za leto 2025. Med drugim poudarja, da je generativna umetna inteligenca (UI) že zdaj temelj sodobnih oglaševalskih strategij in bo nanje vplivala podobno, kot je elektrifikacija na avtomobilsko industrijo.

»Tisti, ki jo bodo sprejeli, bodo dosegli izjemne rezultate,« napovedujejo v poročilu, ki temelji na anketi med skoraj 700 marketinškimi strokovnjaki in razkriva, kako spretno marketingarji krmarijo med hitrim tehnološkim napredkom in spreminjajočim se vedenjem potrošnikov.

Med ključnimi ugotovitvami izpostavlja:

  • generativna UI je postala vodilni potrošniški trend, ki je prehitel povezano televizijo (CTV). 63 % tržnikov ta trend opredeljuje kot ključnega, saj pravijo, da je UI med drugim vplivala na preoblikovanje delovnih procesov in omogočila bolj izpopolnjene oglaševalske strategije;
  • najhitreje rastoči kanali, kjer naj bi se največ vlagalo v oglaševanje, so družbena omrežja (izpostavilo jih je 68 odstotkov vprašanih), digitalni zasloni (67 odstotkov) in povezana televizija (55 odstotkov);
  • več se bo vlagalo tudi v avtomatizacijo, ki naj bi v letu 2025 postala najhitreje rastoče naložbeno področje;
  • čedalje večje je neravnovesje med kreativnimi in medijskimi procesi – o tem poroča kar 86 odstotkov vprašanih.

»Oglaševalski ekosistem se hitro razvija. Preplet med tehnologijo, podatki in kreativnostjo ustvarja nove priložnosti za marketingarje, da smiselno sodelujejo s potrošniki. Mediaoceanovi vpogledi ponujajo jasen načrt za obvladovanje teh procesov,« je ob predstavitvi poročila dejal Brian Wieser, izvršni direktor svetovalnega podjetja Madison and Wall, ki se osredotoča na medijsko in tehnološko industrijo.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji