zavarovalnice
Vpogled

Slovenska digitalna zavarovalniška panoga 2020: Tuje zavarovalnice še vedno v prednosti

Tuje zavarovalnice (še vedno) prednjačijo predvsem pri prilagoditvi mobilnim uporabnikom. Med domačimi zavarovalnicami se je najbolje odrezala Zavarovalnica Triglav.

Slovenske zavarovalnice zaostajajo za tujino, a napredek je opazen

E-laborat je 15. leto zapored analiziral slovenski digitalni zavarovalniški trg in ga primerjal z dogajanjem na tujih trgih. Ugotovitve kažejo, da tuje zavarovalnice v povprečju še vedno vodijo tako na področju spletnih kot tudi mobilnih mest. Največje razlike so prav pri mobilnih uporabnikih. Pri ocenjevanju spletnih mest je prvo mesto med slovenskimi zavarovalnicami zasedla Zavarovalnica Triglav, drugo Zavarovalnica Vita, tretje mesto pa Modra Zavarovalnica. V E-laboratu poudarjajo, da imata le vodilni dve zavarovalnici spletni mesti primerljivi oziroma boljši, kot je povprečje v tujini.

 »Tuje zavarovalnice pogosteje predstavijo produkt na enostaven in hiter način (npr. z navajanjem značilnosti in prednosti produkta že na vrhu strani), da lahko uporabnik hitro razume pomen posamezne ponudbe. Veliko bolj so usmerjeni v prodajo zavarovanj, zato pogosteje nagovarjajo k akciji z bolj izpostavljenimi klici k akciji,« ugotavljajo. Sodeč po raziskavi slovenske zavarovalnice v primerjavi z letom 2019 pogosteje nudijo možnost spletnega sklepanja zavarovanj, prav tako je tudi sam proces spletnega nakupovanja v povprečju enostavnejši in uporabniku bolj prijazen.

zavarovalnice

Doseganje vrhunske uporabniške izkušnje na mobilnih napravah je nuja

Na prvem mestu med mobilnimi slovenskimi zavarovalnicami je Sava pokojninska, drugo mesto pripada Corisu, na tretjem mestu je Zavarovalnica Triglav. V E-laboratu opozarjajo, da sta med mobilnimi spletnimi mesti le dve, ki se lahko kosata s povprečjem tujih zavarovalnic in ponujata uporabnikom enostavnejšo izkušnjo na mobilnih napravah. »Glede na dejstvo, da je že več kot 70 odstotkov uporabnikov mobilnih, je doseganje vrhunske uporabniške izkušnje na mobilnih napravah nuja. V ta namen se največkrat uporablja tako imenovani odzivni dizajn, ki vsebino prilagaja glede na velikost naprave, na kateri si ogledujemo posamezno spletno mesto. Vendar se v praksi izkaže, da samo uporaba odzivnega dizajna ni več dovolj, temveč je potrebno iti še korak dlje in vsebine za mobilne naprave dodatno prilagoditi,« pri E-laboratu še komentirajo ugotovitve raziskave.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji