x
Vpogled

Se želite povezati z generacijo Z? Potem je X (menda) prava platforma za vas.

Tako vsaj pravijo pri družbi X, kjer so pripravili pregled uporabe platforme med generacijo Z. Podatki, ki jih ne podpirajo neodvisne raziskave, pa utegnejo biti (namenoma?) zavajajoči. 

Po navedbah podjetja X je platforma »pritegnila pozornost generacije Z in milijonov vplivnih uporabnikov, ki jih privlačijo blagovne znamke, znane po svoji pristnosti.«

Pravijo, da so mesto za blagovne znamke, ki si želijo pritegniti strastno, pozorno in pogosto izmuzljivo občinstvo generacije Z v trenutkih, ko je to najbolj dovzetno. »Ker 31 odstotkov uporabnikov X zdaj pripada generaciji Z, ne le da pritegujemo njihovo pozornost, temveč tudi določamo tempo trendov in kulture, kar dokazujejo vsakodnevno nastajajoči memi in viralni trenutki. Generacija Z se vedno bolj obrača na X kot na platformo za viralne trende in kulturne trenutke,« pravijo pri X-u.

Trdijo, da lahko mlajše občinstvo dosežejo bolje kot pa TikTok in Instagram

Pri družbi X ugotavljajo, da je njihov doseg občinstva edinstven, saj večina njihovih uporabnikov ni tako dejavna na drugih družbenih omrežjih. 

»Na primer: uporabniki X in Threads se prekrivajo le v 19 odstotkih, kar pomeni, da z neuporabo X-a zamujate 81 odstotkov edinstvenega dosega med najbolj dragocenimi pripadniki generacije Z,« so še dodali. 

Domneva, da je X boljši za doseganje generacije Z, je malo verjetna

X trenutno navaja, da ima 570 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov, medtem ko jih Instagram in TikTok beležita milijardo. Baza uporabnikov obeh aplikacij je torej dvakrat večja od baze platforme X, zato se zdi domneva, da bi lahko X na kakršen koli način bolje dosegel mlajše občinstvo kot ti aplikaciji, precej malo verjetna.

To je še manj verjetno, če upoštevamo demografske podatke raziskovalne družbe Pew Research, ki so bili objavljeni decembra in kažejo, da X izgublja svoj položaj med najstniki. X-ova trditev, da z neuporabo te aplikacije izgubljate pomemben del mlajšega občinstva, je verjetno  napačna, saj lahko preko drugih družbenih omrežij povsem objektivno dosežete veliko večjo ciljno skupino. Neodvisne raziskave namreč kažejo, da so druge platforme med mladimi bistveno bolj priljubljene kot X.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji