prihodki
Vpogled

Prihodki medijev v letu 2021 za 6 odstotkov višji kot leta 2020

Znani so skoraj vsi podatki o prihodkih opazovanih medijev v letu 2021. Pregleda poslovanja smo se spet lotili nekoliko drugače, saj je nemogoče ločevati med različnimi vrstami prihodkov medijskih hiš.

Pri pregledu poslovanja smo tako upoštevali vse prihodke, na primer iz naročnin, oglaševanja, storitev tiska, distribucije itd. Zato prihodkov RTV Slovenija nismo ločili na televizijske in radijske storitve oz. prihodke iz oglaševanja na portalu MMC. Podobno velja tudi za večino drugih medijskih hiš.

Skupaj so obravnavani mediji v letu 2021 ustvarili 342 milijonov evrov prihodkov, kar je za 6 odstotkov več kot leta 2020. 

Prihodki so se najbolj povečali radijskim postajam in ponudnikom oglaševanja na prostem. 

Prihodki medijev v letu 2021:

OGLAŠEVANJE NA PROSTEM 2021 2020  
Europlakat 14.797.137,00  12.182.011,00  21%
Amicus* 8.162.493,00  8.162.493,00  0
Media Bus 1.737.955,00  1.339.527,00  30,0%
Sax reklame 1.290.771,00  904.625,00  43%
TAM-TAM 845.281,00  705.151,00  20,0%
SKUPAJ 26.833.637,00  23.293.807,00  15%
       
       
TELEVIZIJE      
RTV Slovenija 128.363.067,00  121.605.833,00  5%
Produkcija Plus (POP TV) 74.825.921,00  66.494.866,00  13%
Planet TV* 14.180.000,00  14.180.000,00  0
ASPN 7.580.325,00  6.326.043,00  20,0%
Walt Disney (prej Fox) 4.477.078,00  3.544.267,00  26%
Cas media/različni programi 3.692.524,00  2.917.781,00  26%
Nova TV 24 1.854.348,00  1.671.600,00  11%
United Media Production – Sportklub 1.371.583,00  957.863,00  43%
Pro TV – TV3 931.615,00  691.403,00  35%
SKUPAJ 237.276.461,00  218.389.656,00  9%
       
       
RADIO      
Infonet Media 7.430.466,00  6.443.234,00  24%
Next marketing (Radio Center/ Rock Radio) 2.547.818,00  1.968.333,00  30,0%
Radio Glas Ljubljana 1.116.599,00  1.097.972,00  2%
Radio City 965.435,00  910.494,00  6%
Radio Ognjišče 820.827,00  698.755,00  17%
Radio Gorenc 499.060,00  442.281,00  13%
SKUPAJ 13.380.205,00  11.561.069,00  16%
       
TISKANI MEDIJI      
Delo 27.878.191,00  32.332.464,00  -14%
Dnevnik 14.597.513,00  15.010.249,00  -1%
Finance 8.154.774,00  7.133.967,00  14%
Večer 7.057.023,00  7.991.150,00  -12%
Primorske novice 2.969.545,00  3.044.935,00  -3%
Mladina 2.491.741,00  2.514.183,00  -1%
Adria media 1.924.174,00  1.704.695,00  13%
SKUPAJ 65.072.961,00  69.731.643,00  -7%
       
SKUPAJ MEDIJI 342.563.264,00  322.976.175,00  6%
*podatkov za leto 2021 še ni na voljo      
Vir: AJPES, 2022.      

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji