bla
Vpogled

Pandemija ali ne, gledanost na Twitchu še vedno narašča

V drugem četrtletju 2021 se je gledanost na platformi za spletne prenose Twitch povečala za 36 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani (torej z začetkom pandemije).

Gledanost na Twitchu, ki velja za največjo platformo za prenose na področju videoiger, so pri Safe Betting Sites, ko so primerjali drugo četrtletje v letih 2020 in 2021, obravnavali v številu ur. Med marcem in junijem 2021 so gledalci na Twitchu preživeli 8,69 milijarde ur, kar je za 35,84 odstotka oziroma skoraj tri milijarde ur več kot v enakem obdobju leta 2020. Torej v mesecih, ko nas je pandemija bolj ali manj zaprla v domove in smo še toliko več časa preživeli za malimi zasloni. Z vidika števila gledalcev, ki so hkrati spremljali vsebine preko Twitcha, velja za rekordnega letošnji april, ko je bilo povprečje 3,11 milijona gledalcev.

Več vsebin in več »streamerjev«

Po drugi strani se je povečala tudi dolžina prenašanih vsebin, in sicer z 258,91 milijona ur v drugem četrtletju na 325,69 milijona ur v enakem letošnjem obdobju. Več je tudi uporabnikov, ki so prenašali vsebine. V letošnjem drugem četrtletju jih je bilo v povprečju 9,07 milijona na mesec, v istem obdobju lani pa 6,71 milijona. Največ jih je bilo marca 2021, in sicer 9,6 milijona.

»Platforma Twitch in industrija videoiger kot njen pomemben del sta stalno rasla še pred pandemijo. Vendar pa se je povečanje vključenosti iz časa varnostnih ukrepov dodalo olje na ogenj industriji z zelo eksplozivnim potencialom. Pričakujemo, da bosta Twitch in industrija videoiger pridobivala na priljubljenosti tudi v času po pandemiji. Tako kažejo tudi številke iz prvega četrtletja,« je povedal Rex Pascual, urednik vsebin s področja e-športa na Safe Betting Sites.

Celotno raziskavo si lahko preberete na povezavi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji