bla
Vpogled

Nogometni derbi El Clasico se bije tudi na Instagramu

Med nogometnimi klubi na Instagramu ima največji potencial Real Madrid, ki bi za objavo lahko iztržil 227 tisoč evrov. Tesno za petami mu je Barcelona, ki bi lahko z objavo zaslužila 221 tisoč evrov.

Na podlagi podatkov analitičnega portala Influencer Marketing Hub so na portalu Livefootballtickets.com raziskovali zaslužkarski potencial nogometnih klubov na Instagramu, in sicer glede na njihovo število sledilcev. Za eno sponzorirano objavo bi lahko Real Madrid iztržil več kot 227 tisoč evrov (s 101 milijonom sledilcev), njihovi veliki španski rivali iz Barcelone pa z 99 milijoni sledilcev nekaj več kot 221 tisoč. Med prve tri poleg španskih velikanov uvrščajo še torinski Juventus, ki pa bi glede na število sledilcev (50 milijonov) zaslužil precej manj, »le« slabih 113 tisoč evrov, četrtouvrščeni Manchester United pa z 42 milijoni sledilcev 94 tisoč. Ena od večjih zanimivosti poleg »El Clasica« pri vrhu je aktualni evropski prvak, londonski Chelsea FC. Na objavo bi s svojimi 28 milijoni sledilcev zaslužil skoraj štirikrat manj od Reala – 63 tisoč evrov.

bla

vir: livefootballtickets.com

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji