bla
Vpogled

Nizka brezposelnost in veliko povpraševanje po marketinških kadrih

V luči rekordno nizke brezposelnosti v Sloveniji so po poročanju Dela so med najbolj iskanimi marketinški, SEO in PR strokovnjaki ter upravljavci družbenih omrežij.

Po poročanju časnika Delo smo v Sloveniji s 5,9 odstotno brezposelnostjo prvič presegli naravno stopnjo brezposelnosti. Druga plat medalje je seveda dejstvo, da podjetja ne dobijo pravih kadrov. Natančneje, 90 odstotkov odstotkov delodajalcev v Sloveniji naj ne bi dobilo ustreznega kadra. Sodeč po prispevku »Tudi dolgotrajno brezposelni dobijo službo«, ki se nanaša na ugotovitve zaposlitvenega portala Optius.com, je velikega povpraševanja deležna tudi »naša« panoga.

Že nekaj mesecev podobno kaže »povpraševanje« v MM-ovi rubriki delovna mesta tedna, kjer se oglasom na slovenskih zaposlitvenih portalih v velikem številu pridružujejo že oglasi na LinkedInu. Primer iz prve roke - tudi pri nas že nekaj mesecev – žal neuspešno iščemo tržnika (m/ž).

Kot smo se pred tedni  pogovarjali z Niko Rakonjac, vodjo marketinga na MojeDelo.com, tudi na njihovem portalu zaznavajo, da je v marketinški panogi največ zanimanja za digitalni marketing. Ta je po ugotovitvah sogovornice v popolnem razcvetu še posebej po pandemiji, v kateri se je izkazalo, da lahko veliko podjetij obdrži svoje delo s pomočjo spleta in družbenih omrežij, pri čemer so jim v pomoč strokovnjaki za digitalni marketing, ki pa jih primanjkuje povsod po svetu in so zelo iskani.

V letošnjem prvem četrtletju so v primerjavi z letom poprej zabeležili 68-odstotno povečanje zaposlitvenih oglasov s področja marketinga. Trije najbolj iskani profili v zadnjih treh letih so specialist v marketingu, asistent v marketingu in vodja marketinga. »Pri vseh oglasih s področja marketinga smo v času korone zabeležili upad v iskanju, in sicer med 30 in 60 odstotki v primerjavi s časom pred korono, danes pa ponovno beležimo visok porast iskanja, in sicer se na trgu išče za kar 137 odstotkov več specialistov v marketingu, 183 odstotkov več asistentov v marketingu in 78 odstotkov več vodij marketinga v primerjavi s prvim koronskim letom, od 1. marca 2020 do 1. marca 2021.« V primerjavi z obdobjem pred kpandemijo (pred 1. marcem 2020) se po njenih navedbah v zadnjem letu išče za 17  odstotkov več asistentov v marketingu, 12 odstotkov več vodij marketinga in kar 74 odstotkov več specialistov v marketingu.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji