bla
Vpogled

MM-ova mini anketa: Vročica svetovnega prvenstva brez vročice

Sodeč po ugotovitvah naše mini ankete nogometnemu svetovnemu prvenstvu v Katarju naši sledilci niso preveč naklonjeni. Večina jih tekme gleda manj kot prejšnja leta, poleg tega pa z organizatorji ne bi sodelovali niti kot sponzorji.

Na svetovnem nogometnem prvenstvu zaradi številnih dejavnikov nogomet ni toliko v ospredju kot sicer. Verjetno vsakdo pozna nogometnega navdušenca, ki je izjavil, »da tega letos pa ne bo gledal.« Zato smo želeli v anketi na našem profilu na Instagramu preveriti, kaj o dogajanju menijo naši sledilci.

Najprej nas je tako zanimalo, ali naši sledilci* letošnje svetovno prvenstvo spremljajo a) bolj kot prejšnja leta, b) manj kot prejšnja leta in c) enako kot prejšnja leta. Kar 61 odstotkov jih tekme najboljših nogometnih reprezentanc sveta gleda manj kot prej, 33 odstotkov enako kot prej, 6 odstotkov pa več kot prej.

V nadaljevanju nas je zanimal oglaševalski vidik svetovnega prvenstva. Številne blagovne znamke, ki so bile tradicionalno sponzorji svetovnih prvenstev, so se sponzorstvu odpovedale. Nekateri, na primer Nike v svojem nogometnem vesolju, so vključili nogometaše, kakršno koli omembo prvenstva pa gladko izpustili.

Dejstvu**, da številne znamke ne podpirajo prvenstva, pritrjuje 88 odstotkov sodelujočih, ne strinja pa se 12 odstotkov sodelujočih.

Za konec smo sodelujoče*** v anketi postavili v vlogo direktorja marketinga oziroma CMO-ja z dovolj velikim marketinškim proračunom za sponzorstvo prvenstva. 78 odstotkov jih kljub zadostnim sredstvom ne bi želelo sodelovati, 22 odstotkov pa.

*71 sodelujočih

**75 sodelujočih

***72 sodelujočih

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji