veganuary
Vpogled

MM-ova mini anketa: Suhi ali veganski januar?

Prejšnji teden smo na Instagramu pri sledilcih preverili, če so si zadali kakšne novoletne zaobljube. In ker si je velik odstotek za cilj zadal športno udejstvovanje, zdravo življenje in zdravo prehrano, smo slednji namenili tokratno anketo. 

Za začetek smo se pri MM-ovih sledilcih na Instagramu pozanimali, kako so zakorakali v novo leto. 45 odstotkov sledilcev je odgovorilo, da je bil začetek novega leta malenkost hektičen, a znosen, za 20 odstotkov je bil sproščen in umirjen, prav tako za 20 odstotkov podoben kot vsako leto ter brez večjih sprememb in za 15 odstotkov poln energije in novih ciljev. 

Zanimalo nas je tudi, če ste si v letošnjem letu zadali kakšne spremembe oziroma izboljšave, povezane z načinom prehranjevanja. 32 odstotkov si je zadalo, da si bo hrano pripravljajo vnaprej (tako imenovani »meal prep«), 31 odstotkov pa svojih prehranjevalnih navad ne bo spreminjalo. Več kuhanja doma si želi 26 odstotkov, 11 odstotkov pa manj naročanja hrane na dom. 

Ker je januar mesec, ko si veliko ljudi zada nove izzive in cilje, nas je zanimalo tudi, če boste letos morda sodelovali v »veganuarju« (meseca januarja jedli popolnoma vegansko). »Veganuary« je pobuda, ki jo je začela istoimenska neprofitna organizacija. Ta pomaga podpirati in spodbujati ljudi, da sprejmejo vegansko prehrano za en mesec in preizkusijo življenjski slog, ki presega le januar. 19 odstotkov sledilcev se bo januarja prehranjevalo povsem vegansko in se je temu izzivu pridružilo že večkrat, 14 odstotkov o pridružitvi še razmišlja, 67 odstotkov pa meni, da to ni zanje. 

Podoben zdravju koristen izziv pa predstavlja tudi suhi januar oziroma »dry january«. V tem primeru se sodelujoči zavežejo, da tekom meseca ne bodo zaužili niti kapljice alkohola. Raziskave pa kažejo, da imajo sodelujoči po koncu izziva več energije, povečano koncentracijo, izboljšane spalne navade, nekateri pa celo kakšen kilogram manj. 9 odstotkov sledilcev se bo letos prvič lotilo suhega januarja, 14 odstotkov sodeluje že več let zapored, 27 odstotkov se bo izziva malo držalo, malo pa ne, 50 odstotkov sledilcev pa se pri pitju alkohola ne bo omejevalo. 

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji