pinterest
Vpogled

MM-ova mini anketa: Pinterest beleži rekordno uporabo in prihodke

Pinterest je zadnje četrtletje leta 2024 sklenil z novo najvišjo vrednostjo aktivnih uporabnikov. Zato nas je zanimalo, v kolikšni meri po tej platformi posegajo MM-ovi sledilci na Instagramu.

Pinterest je konec minulega leta zabeležil 553 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov, še četrtletje pred tem pa jih je imel 537 milijonov, kar je 3-odstotna rast. Rast pripisujejo uporabnikom, ki platformo v vse večjem številu uporabljajo za iskanje trendovskih izdelkov.

Raziskave namreč kažejo, da večina uporabnikov aplikacijo obišče z namenom nakupovanja, z izboljševanjem iskalnih orodij pa postaja vse pomembnejši del širšega procesa odkrivanja in nakupa.

Več kot polovica rednih uporabnikov

54 odstotkov naših sledilcev na Instagramu Pinterest uporablja redno, 25 odstotkov občasno, 21 odstotkov pa aplikacije ne uporablja. 

Največ uporabnikov platforme, in sicer 57 odstotkov, se nanjo zateče po modni in lepotni navdih, 31 odstotkov jih na Pinterestu išče ideje za dom, 7 odstotkov poslovne nasvete in 5 odstotkov kuharske recepte. 

Preden je Pinterest postal tako priljubljen, so MM-ovi sledilci v 33 odstotkih uporabljali Tumblr, v 18 odstotkih WeHeartIt in v 6 odstotkih Flickr. 43 odstotkov pa predhodno ni uporabljalo nobene Pinterestu podobne aplikacije. 

3 odstotki vprašanih na Pinterestu že oglašujejo, 14 odstotkov jih o tem še razmišlja, 28 odstotkov oglasov na njem na spremlja, 56 odstotkov pa meni, da je oglaševanje na Pinterestu nesmiselno.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji