zzz
Vpogled

MM-OVA MINI ANKETA: MEDNARODNI DAN ČAJA

Letos smo petič obeležili mednarodni dan čaja. Generalna skupščina Združenih narodov je praznik razglasila zaradi pomembne vloge, ki jo ima čaj. 

Industrija čaja ima pomembno vlogo v boju proti lakoti in revščini, pri krepitvi vloge žensk, spodbujanju razvoja podeželja in obnovi ekosistemov ter razvoju ekoturizma. Hkrati pa je simbol gostoljubnosti, most med generacijami in katalizator povezovanja. Pridelava in predelava čaja sta glavni vir preživetja za milijone družin v državah v razvoju ter za milijone revnih družin, ki živijo v številnih najmanj razvitih državah.

Čaj je takoj za vodo najbolj zaužita pijača na svetu. Domneva se, da izvira iz severovzhodne Indije, severnega Mjanmara in jugozahodne Kitajske, vendar natančen kraj, kjer je rastlina prvič zrasla, ni znan. Z nami je že dolgo, saj obstajajo dokazi, da so čaj na Kitajskem uživali že pred 5000 leti.

Ob mednarodnem dnevu čaja nas je zato zanimalo, kateri vam je najljubši. 56 odstotkov vas je glasovalo za zeliščnega, 26 za sadnega, 18 odstotkov pa za zelenega. 

Zanimalo nas je tudi, kdaj po navadi pijete čaj. 69 odstotkov si čaj privošči čez celo leto, 20 odstotkov vas čaj pije samo pozimi, 11 odstotkov pa samo, kadar ste bolni. 

Med vašimi najljubšimi znamkami čaja so 1001 Cvet, Teekanne, Sir Winston in druge. 31 odstotkov vas najraje pije čaje 1001 Cvet, 20 odstotkov Teekanne, 6 odstotkov Sir Winston. 43 odstotkov pa vas ima raje kakšno drugo znamko čaja.

Za konec nas je zanimala še rešitev večne debate: kava ali čaj. Kar 78 odstotkov vas je glasovalo za kavo in 22 odstotkov za čaj. 

 

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji