zzz
Vpogled

MM-ova mini anketa: Kaj se dogaja z vremenom?

Po podatkih državne meteorološke službe je bil junij na državni ravni nadpovprečno topel, nadpovprečno namočen in podpovprečno sončen.

Junij, ki je za nami, se uvršča med šest najtoplejših junijev od leta 1950 in je predvsem posledica toplih noči in juter.  Letošnji junij nadaljuje trend vse toplejših junijev, ki se je začel v 80-ih letih prejšnjega stoletja. Trend naraščanja temperature je zelo izrazit, saj so se v 40-ih letih juniji ogreli za skoraj 4 °C. Tako izrazit trend je deloma posledica trenda zmanjšanja višine padavin in večanja osončenosti, saj so topli juniji praviloma suhi in sončni. 

Junij 2024 je že 13. zaporedni mesec s pozitivnim temperaturnim odklonom glede na primerjalno obdobje 1991–2020. Tako dolgega niza nadpovprečno toplih mesecev vsaj od leta 1950 še ni bilo. Obdobje od julija 2023 do junija letos je do zdaj najtoplejše 12-mesečno obdobje na ravni države. 

Zaradi teh trendov nas je v tokratni anketi na Instagramu zanimalo, ali se vam zdi, da začenjamo na lastni koži čutiti vpliv podnebnih sprememb. Kar 96 odstotkov vas je odgovorilo pritrdilno, 4 odstotki pa ste to zanikali. 

Med letnimi časi ima 39 odstotkov naših sledilcev najraje pomlad, 37 odstotkov poletje, 18 odstotkov jesen in le 6 odstotkov zimo. 

Zanimalo nas je tudi, katera temperatura se vam zdi najbolj idealna. 74 odstotkov je glasovalo za 23°C, 15 odstotkom se zdi idealno, ko je temperatura okoli 30°C, za 6 odstotkov je idealna temperatura pod 20°C in za 6 odstotkov kakšna druga temperatura. 

Preverili smo tudi, kateri vremenski pojav, se vam zdi najbolj zoprn. 60 odstotkov naših sledilcev meni, da je to toča, 18 odstotkov, da je to megla, 13 odsotkov sledilcev je glasovalo za dež in 9 odstotkov za sneg.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji