ig
Vpogled

MM-ova mini anketa: Instagram je zakon!

V tokratni mini anketi smo sledilce spraševali o tem, kdaj, kako in katera družbena omrežja uporabljajo.

Prestop iz starega v novo leto je za mnoge čas za sprejemanje novoletnih zaobljub. Ker se nas večina zaveda, da na svojih telefonih preživimo preveč časa, je ena od pogostih zaobljub, da bomo v novem letu manj časa preživeli na Instagramu, Facebooku, TikToku in drugih omrežjih. Med tistimi, ki ste sodelovali v naši anketi, je to zaobljubo sprejelo 49 odstotkov sodelujočih.

Vprašali smo vas tudi, katero od družbenih omrežij je vaše naljubše, pri čemer je z naskokom zmagal Instagram, za katerega vas je glasovalo kar 86 odstotkov. 10 odstotkov vas je izbralo TikTok, 2 odstotka YouTube, en odstotek Facebook in en odstotek Twitter.**

Pa obratno? Na katerem družbenem omrežju preživite najmanj časa oziroma ga najmanj poznate? Tu se je med odgovori najpogosteje znašel TikTok, za njim pa še Twitter, YouTube in LinkedIn.

Katero družbeno omrežje pa je po vašem mnenju družbeno omrežje prihodnosti? Po odgovorih sodeč je to TikTok, ki je dobil največ glasov, po en glas pa sta dobila še Instagram in Discord.

*41 sodelujočih

**74 sodelujočih

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji