bla
Vpogled

MM-ova mini anketa: Dogodek v živo ali ne? To sploh ni vprašanje.

Pred začetkom konferenčno-festivalske jeseni ugotovitve naše mini ankete kažejo, da ljudje ne pogrešajo dogodkov preko spleta.

Vrača se sezona marketinških dogodkov. Letos je precej manj zaskrbljenosti, da bi šlo pri dogodkih kaj »narobe« zaradi pandemije. O kakršnih koli omejitvah ni niti govora. Se spomnite lanskega septembra? Po z vidika dogodkov sušni pomladi in zabave polnem poletju je sledila pestra festivalska jesen. Čeprav so praktično vsi dogodki zaradi pandemije in zaprtja viseli na nitki, je večini  (SOF, SMK, WMF) organizacija uspela. Sledilo je ponovno krizno obdobje s pomanjkanjem dogodkov. Pomlad 2022 je v polni luči pokazala, kako zelo lačni so ljudje druženja v živo. Še posebej, ko so bili dogodki končno brez omejitev.

Skoraj polovica se jih dogodkov v živo veseli bolj kot prej

To kaže tudi naša tokratna anketa med sledilci na MM-ovem profilu na Instagramu, kjer smo sodelujoče vprašali, katere dogodke imajo raje, z možnostmi odgovorov a) v živo, b) preko spleta in c) hibridne. Z veliko večino, 73 odstotkov, so »zmagali« dogodki v živo, 14 odsotkov jih ima najraje hibridne, 13 odstotkov pa spletne. Podobno je pri drugem vprašanju**, kjer smo sodelujoče povprašali, ali se dogodkov v živo udeležujejo z a) večjim veseljem kot prej, b) enakim veseljem kot prej in c) večjo zadržanostjo kot prej. Večje veselje do dogodkov v živo ima 47 odstotkov sodelujočih, enako pa 37 odstotkov. Bolj zadržanih je 16 odstotkov sodelujočih. V naslednjem vprašanju nas je zanimalo, koliko marketinških dogodkov se nameravajo udeležiti*** v jeseni. Skoraj polovica oziroma 45 odstotkov jih namerava obiskati dva, 34 odstotkov enega, 5 odstotkov tri dogodke,  kar 16 odstotkov pa štiri ali več.

Zoomanje na razpotju med groznim in uporabnim

Nismo se mogli izogniti »zoomanju«, ki je zaradi pogostosti uporabe in priljubljenosti dobil tudi svoj glagol. Hočeš ali nočeš, čeprav nas je vse bolela glava, nekako je bilo treba komunicirati. Tako nas je zanimalo, kako naklonjeni so dogodkom na Zoomu (oziroma kateri koli drugim digitalnim platformam), in sicer z možnostmi odgovorov a) so koristni in se jih redno udeležujem, b) nekaj groznega (čim manj, tem bolje) in c) nekaj vmes. Za 40 odstotkov sodelujočih je Zoom nekaj groznega, za 35 odstotkov pa nekaj vmes. Četrtina oziroma 25 odstotkov vprašanih jih ima za koristne.

* 80 glasov 

**51 glasov

***45 glasov

****60

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji