bla
Vpogled

MM-ova mini anketa: Brez Spotifya in YouTuba nam živeti ni.

Med pretočnimi glasbenimi platformami prednjačita Spotify in YouTube, večina sodelujočih v anketi pa uporablja plačljive različice.

Gneča v pretočnem prostoru

Glasba je univerzalni jezik, ki ne pozna meja. Ob poplavi pretočnih platform še toliko manj. Uporabniki oziroma poslušalci imamo danes široko izbiro, svoj vstop na pretočni prostor je napovedal tudi TikTok. Ponudbe in konkurence je toliko, da se omenja tudi izraz »pretočne vojne« Slednja je bila predmet prvega vprašanja, ki smo ga v anketi na našem Instagramu zastavili sledilcem. Torej, katera je njihova najljubša platforma za poslušanje in odkrivanje glasbe in podkastov z možnostmi odgovorov a) YouTube, b) Spotify, c) Apple Music in d) drugo (npr. Soundcloud, Deezer, Tidal, Amazon). Ob tem je seveda treba omeniti, da ni malo takšnih, ki uporabljajo več platform. Kakor koli, 45 odstotkov sodelujočih* prisega na Spotify, 29 odstotkov na YouTube, 18 odstotkov na Apple Music,  8 odstotkov pa na druge platforme.

Naročnikov je več kot polovica

Vsaka od platform poleg brezplačnih ponuja tudi plačljive oziroma premijske različice. O razlikah in podobnostih med Apple Music in Spotifyem smo pisali v prispevku in med drugim ugotovili, da so cene praktično identične. Spotify je na primer v drugem četrtletju leta presegel pričakovanja analitikov in zabeležil 14-odstotno rast naročnin na skupaj 188 milijonov plačljivih uporabnikov (od skupno 433 milijonov mesečnih uporabnikov). Zanimivo, Apple ne poroča o tovrstnih rezultatih. S tega vidika nas je tako zanimalo, ali tudi naši sledilci** plačujejo naročnine. 61 odstotkov jih je odgovorilo pritrdilno, pri brezplačnih različicah pa jih vztraja 39 odstotkov. Naprej smo jih vprašali***, kakšne tipe naročnin plačujejo z možnostma odgovorov a) samo zase in b) za več ljudi (npr. družinski paket). Malce več kot polovica – 56 odstotkov – jih naročnino plačuje zase, 44 odstotkov pa za več ljudi.

*sodelovala sta 102 sledilca

** odgovorilo je 105 sledilcev

*** odgovorilo je 68 sledilcev

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji