bla
Vpogled

MM-ova anketa: Vladni primerjalnik cen osnovnih živil? Zapleteno je.

Primerjalnik cen buri duhove trgovcev in uporabnikov. Kot kažejo ugotovitve naše mini ankete, so mnenja sodelujočih dobesedno razpolovljena.

Če ste prisotni na enem samem družbenem omrežju, se niste mogli izogniti številnim bolj ali manj burnim razpravam o sagi z imenom vladni primerjalnik cen za osnovna živila. Nastala je precejšnja zmeda, pritožb o nepravilnostih in pomanjkljivostih ne manjka. Trgovci, predvsem Hofer, Spar in Tuš, so izrazili svoje nestrinjanje, številni uporabniki »bentijo«, da je orodje neuporabno. Potipali smo, kakšno mnenje imajo o njem sledilci na našem Instagramu.

Za več kot polovico uporabno orodje

Najprej smo jih vprašali, ali se jim zdi primerjalnik cen uporabno orodje z možnostjo odgovora a) da in b) ne. Izid je relativno tesen – za 54 odstotkov je primerjalnik cen uporaben, za 46 odstotkov pa ne. Nato nas je zanimalo**, ali se pri nakupovanju sodelujoči raje odločajo za a) ponudnika živil oziroma trgovca in b) cene artiklov.  Tu je izid še bolj izenačen. 52 odstotkov stavi na ponudnika, 48 odstotkov pa na cene artiklov.

Poizvedovali*** smo tudi, ali imajo sodelujoči v anketi kartico zvestobe pri katerem od trgovcev. Velika večina oziroma 86 odstotkov jih je odgovorila pritrdilno. Naslednje vprašanje**** je bilo zelo podobno, in sicer, ali sledite oziroma uporabljate kupone trgovcev za popuste pri nakupih. Skoraj tri četrtine oziroma 74 odstotkov je odgovorilo pritrdilno, 26 odstotkov pa se jih za kupone ne zmeni.

*100 odgovorov

**104 odgovori

***111 odgovorov

**** 111 odgovorov

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji