bla
Vpogled

MM-ova anketa: Meme marketing

Meme v marketingu odobrava oziroma celo spodbuja večina naših sledilcev, kažejo ugotovitve mini ankete.

Pred skoraj dvema letoma smo v prispevku Memi kot marketinško orodje pisali o memih kot »eksotiki« oziroma nečem, kar si upajo le drzne blagovne znamke in tisti, ki že tako v svojih marketinških aktivnostih prisegajo na humor. Kar pa seveda ne pomeni, da memi v tem pogledu niso igranje z ognjem. Kakor koli, t. i. memezacija marketinga je vzniknila tudi v Sloveniji. Dve leti pozneje, kot kaže anketa med sledilci na MM-ovem profilu na Instagramu,  so memi marketinški oziroma komunikacijski standard.

Več kot polovici oziroma 53 odstotkom  sodelujočih* se zdijo memi v oglaševalske namene super, kot »katastrofo« pa jih obravnava 8 odstotkov. Kot »nekaj vmes« jih obravnava 39 odstotkov. Pri naslednjem vprašanju smo sodelujoče** postavili v vlogo direktorja marketinga oziroma CMO-ja. Odgovori so precej manj različni in recimo »podporni« v korist uporabe memov. Sledilce smo namreč vprašali, ali bi na tej funkciji spodbujali uporabo memov v marketinške namene. Velika večina oziroma 83 odstotkov jih je odgovorilo pritrdilno, 17 odstotkov pa bi se memov izogibalo. Kot zadnje nas je zanimalo, če so sodelujoči*** morda že ustvarili kakšen meme. 58 odstotkov jih ima izkušnje z ustvarjanjem memov, 42 odstotkov pa ne.

*76 sodelujočih

**99 sodelujočih

***65 sodelujočih

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji