Ljubljana
Vpogled

Ljubljana kot destinacija za božične nakupe prehitela Pariz in London

Na spletnem portalu Turvallinen-kasino.com so izvedli raziskavo, v kateri so predstavili deset najboljših evropskih prestolnic za božične nakupe. Na osmo mesto se je uvrstila Ljubljana.

V raziskavi so se osredotočili na 11 dejavnikov, povezanih z nakupovanjem, med katerimi so število in povprečne ocene bolšjih in uličnih sejmov, trgovin s spominki in specializiranih trgovin ter nakupovalnih središč. Pregledali so tudi povprečne stroške lokalnega javnega prevoza, cene taksijev in stopnjo tatvin v vsakem mestu.

Na prvo mesto se je uvstila Bukarešta, med najboljšimi desetimi pa ji sledijo še Varšava, Zagreb, Praga, Budimpešta, Sofija, Rim, Ljubljana, Riga in Lizbona. Na zadnje mesto v raziskavi se je uvrstil Luksemburg.

O slovenski prestolnici so zapisali, da se v mestu nahajajo trije bolšji sejmi s povprečno oceno 4,24, 97 specializiranih trgovin s povprečno oceno 4,55 in devet nakupovalnih središč s povprečno oceno 4,33.

London in Pariz nižje na lestvici zaradi višjih stroškov in stopnje tatvin

Po besedah Markusa Kanerve, izvršnega direktorja Turvallinen-kasino.com, raziskava ponuja edinstven vpogled v najboljše evropske prestolnice, ki jih lahko obiščete z namenom nakupovanja. Komentiral je tudi podatek, da so se nekatera priljubljena mesta, kot sta London in Pariz, uvrstila nekoliko nižje na lestvici (na 15. in 17. mestu), in sicer je po njegovih besedah to zaradi relativno višjih stroškov in stopnje tatvin.

Nakupovanje med glavnimi motivi za obisk Ljubljane

Kot je za MM povedala Branka Gradišar, višja svetovalka področja II za odnose z javnostmi v Turizmu Ljubljana, jih veseli, da je Ljubljana visoko uvrščena na seznam destinacij za nakupovanje, zlasti zaradi različnih boljših sejmov in specializiranih trgovin, ki ponujajo izdelke iz drugih rok ali edinstvene spominke in spodbujajo odgovorno porabo. »Po naših raziskavah med tujimi obiskovalci je nakupovanje že na 6. mestu med primarnimi motivi za prihod – v Ljubljani privabi 7,8 % obiskovalcev. Tudi podatki o porabi kažejo, da drugi obiskovalci najvišji delež dnevne porabe namenijo trgovini na drobno,« pravi.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji