čebelica
Vpogled

Je trajnostni razvoj že postal prednostna naloga podjetij?

To je vprašanje, ki se mu v raziskavi posvečata Marketing magazin in Kliping, ter vas vabita k sodelovanju.

Trajnostni razvoj je v številnih organizacijah še vedno le lepa skovanka na papirju, medtem ko sledenje njegovim načelom v praksi pogosto šepa. Ker se zavedamo tega razkoraka, smo se pri reviji Marketing magazin in družbi za spremljanje medijev Kliping odločili, da ga podrobneje raziščemo.

V prvi fazi smo pripravili anketni vprašalnik, k izpolnjevanju katerega smo vas povabili že na začetku poletja, a bi si želeli pridobiti še več odgovorov. Želimo si namreč, da bi vsem deležnikom ponudili čim bolj celovit vpogled v stanje na področju trajnostnega razvoja, kar bo tudi prevladujoča tema slovenskega predsedovanja Evropski uniji. O ugotovitvah vas bomo sproti obveščali v Marketing magazinu.

Anketa, ki vam bo vzela največ 7 minut časa, je na tej povezavi. Naj vas ob tem opozorimo, da po 5. vprašanju postane malce zahtevnejša, a smo prepričani, da vam odgovori ne bodo delali preglavic, saj so vprašanja bistveno lažja od tistih, s katerimi se vsakodnevno soočate pri svojem delu.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji