iprom
Vpogled

iPROM akademija: Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo

Na junijski iPROM akademiji so včeraj predstavili izsledke raziskave iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v letu 2022. Več o rezultatih boste lahko prebrali v naslednji številki MM-a.

Med ključnimi ugotovitvami so razkrili, da naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo in bodo v letu 2022 zabeležile 15-odstotno rast, posamezen oglaševalec pa bo v povprečju za tovrstno obliko oglaševanja namenil že skoraj 550 tisoč evrov. Raziskavo, ki je že četrta te vrste, sta družbi izvedli med januarjem in aprilom letos, v njej pa je sodelovalo 194 slovenskih odločevalcev na področju oglaševanja in trženja.

iprom

Še nekaj ugotovitev raziskave:

  • največ naložb, kar 31 odstotkov oziroma približno 170 tisoč (137 tisoč v 2021) evrov na oglaševalca, bodo oglaševalci v Sloveniji namenili za prikazno oglaševanje.
  • za oglaševanje na družbenih medijih se bo letos zagotovo odločilo 68 odstotkov podjetij.
  • e-poštni marketing bo ena od oblik oglaševanja, v katero bodo letos oglaševalci vlagali manj (10 %) in tudi delež vložka se bo zmanjšal z 80 tisoč na 50 tisoč evrov.
  • proračun za zakup prostora v digitalnih medijih na oglaševalca se je letos povečal s 393 tisoč na 425 tisoč evrov, kar predstavlja 14-odstotno rast.
  • trend rasti naložb v digitalno oglaševanje beležijo vse panoge (storitve, trgovina, zavarovalništvo in bančništvo, turizem, lepota in zdravje ter panoga drugo), pri čemer je bila najbolj močna rast zabeležena v kategorijah turizem ter lepota in zdravje.
  • v trgovinski panogi, ki je druga najmočnejša panoga po naložbah v digitalno oglaševanje, bo proračun za digitalno oglaševanje znašal okoli 830 tisoč evrov (9-odstotna rast v primerjavi z letom 2021)

Kot je povedal Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, smo leto 2021 na domačem trgu zaključili nad pričakovanji, v letošnjem letu pa bodo naložbe v digitalno oglaševanje krepko presegle 100 milijonov evrov. »Oglaševanje v digitalnih medijih je med vsemi oblikami oglaševanja danes nedvomno prva in vodilna izbira najuspešnejših podjetij in blagovnih znamk,« je prepričan.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji