mediana korona
Vpogled

Glavni vir »koronainformacij« za Slovence je televizija

Na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana, ugotavljajo, da je bila med izbruhom koronavirusa televizija glavni vir informacij ljudi. Preostali mediji so kot vir informacij zastopani v precej manjši meri.

Skoraj polovica vprašanih (45,5 %) je na vprašanje, kateri medij je bil njihov glavni vir informacij med izbruhom koronavirusa, odgovorila, da je bila to televizija. Sledijo ji spletna mesta, ki so bila glavni vir informacij za tri od desetih vprašanih (29,4 %), preostali mediji pa so zastopani manjši meri. Spletna družbena omrežja kot glavni vir navaja le 12 % vprašanih, radio pa 8 %. 4,1 % vprašanih je povedalo, da med izbruhom koronavirusa v medijih niso iskali novic.

mediana tv

Za desetino je bila epidemija enostavna, za desetino pa zelo težka

V raziskavi so sodelujočim zastavili tudi vprašanje: »Če pomislite na ukrepe, sprejete za preprečevanje izbruha koronavirusa, zlasti ukrepe glede omejitve izhoda, ali menite, da je bila ta izkušnja enostavna ali težka? »Prebivalci Slovenije so po skoraj perfektni Gaussovi krivulji razdeljeni med obe skrajnosti, kar nam ponovno daje vedeti, da je imel vpliv epidemije mnogo obrazov,« na podlagi odgovorov ugotavljajo v Mediani. Skoraj desetina prebivalcev Slovenije pravi, da je bila izkušnja epidemije koronavirusa in vseh pripadajočih ukrepov zelo enostavna in je celo izboljšala njihovo vsakdanje življenje, še nadaljnja petina pa jih meni, da je bila ta izkušnja dokaj enostavna. Na drugi strani pola je ponovno petina prebivalcev, ki so izkušnjo doživljali kot dokaj težko, ter desetina, ki jih trdi, da je bila izkušnja zelo težka ter je celo ogrožala njihovo duševno in telesno stanje.

mediana epidemija

Moškim je bilo lažje kot ženskam

Čeprav so moški in ženske v večini kategorij zastopani dokaj enakomerno, pa izstopa predvsem kategorija tistih, ki pravijo, da je bila izkušnja ukrepov, vezanih na koronavirus, dokaj enostavna. Tu so statistično značilno glede na celotno populacijo nadpovprečno zastopani moški, statistično značilno podpovprečno pa so se s tem strinjale ženske.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji