
Doseg oglasov na platformi X je v zadnjem letu upadel za 12 odstotkov
Kot ugotavljajo na portalu Stocklytics.com, družbeno omrežje X, vse odkar ga je oktobra 2022 kupil Elon Musk, izgublja uporabnike in prihodke od oglaševanja.
Po njihovih podatkih se je doseg oglasov v enem letu zmanjšal za 12 odstotkov in januarja dosegel 586 milijonov ljudi. »Že pred 'Muskovo dobo' se je takratni Twitter spopadal z ostro konkurenco Mete, ko pa je platformo prevzel kontroverzni milijarder, so se stvari še poslabšale. Preoblikovanje blagovne znamke v X, spremembe v moderiranju vsebine, sprememba smeri platforme in Muskov slog vodenja so odrinili uporabnike in oglaševalce ter zmanjšali mesečni promet. Ta negativni trend se nadaljuje tudi v letu 2025,« poročajo na Stocklytics.com.
Glede na globalno poročilo Digital 2025 je doseg oglasov na X-u daleč od tistega izpred enega leta. Januarja 2025 bi lahko oglasi potencialno dosegli 586 milijonov ljudi, kar je štiri milijone manj kot pol leta pred tem. 12-mesečna razlika je še večja. Statistični podatki kažejo, da se je doseg oglasov zmanjšal za 80 milijonov od oktobra 2023, ko je znašal 666 milijonov. Poleg tega se je platforma soočala s skoraj 15-mesečnim neprestanim upadanjem, kar kaže na dolgoročni trend.
Še nekaj številk:
- januarja 2025 je samo 3,2 % uporabnikov družbenih medijev X označilo za svojo najljubšo platformo;
- uporabniki X-a mu v povprečju namenijo štiri ure in 57 minut na mesec, kar ga uvršča za korejsko-japonsko aplikacijo Line in bližje Telegramu (katerega uporabniki preživijo v aplikaciji štiri ure in 12 minut mesečno);
- s 586 milijoni uporabnikov je X osma največja platforma družbenih medijev na svetu, kar je daleč od uvrstitve pred nekaj leti;
- X ima trenutno 100 milijonov manj uporabnikov kot Snapchat, dvakrat manj kot LinkedIn, skoraj trikrat manj kot TikTok in Instagram ter približno štirikrat manj kot Facebook ali YouTube. Od letos je Pinterest s 340 milijoni edina večja platforma družbenih medijev z manj uporabniki kot X.