bla
Razpisi

Zaposlujejo Red Orbit, Wolt, Studio Moderna in drugi

Tudi v tokratnem pregledu delovnih mest podjetja največ iščejo strokovnjake za digitalni marketing.

Digitalna agencija Red Orbit zaposli vodjo marketinga (m/ž) z izkušnjami iz marketinške strategije, digitalnega marketinga, pozicioniranja blagovne znamke, družbenih omrežij in številnih drugih marketinških trikov. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

V Groupe SEB, ki upravlja blagovne znamke WMF, Tefal, Rowenta in Krups, nudijo priložnost strokovnjaku za digitalni marketing (m/ž) za vodenje digitalnih kampanj, sodelovanje pri ustvarjanju vsebin za oglase, pripravi kampanj za družbena omrežja in pripravi navodil za oglaševalske ter medijske agencije. Prijave zbirajo na rkancler@groupeseb.com.

Pri Woltu iščejo marketinškega strokovnjaka (m/ž), z znanji pridobivanja strank (acquisition), poznavanjem marketinškega lijaka in strateškim razmišljanjem. Kandidat se bo sčasoma usmeril na maloprodajni (retail) marketing. Prijave zbirajo na povezavi.

Digitalna agencija Media Monks zaposli upravljavca družbenih omrežij (m/ž) za avtomobilsko blagovno znamko. Kandidat bo sodeloval tudi pri implementaciji komunikacijskih kampanj v okviru marketinške strategije. Prijave sprejemajo preko LinkedIna.

Studio Moderna zaposli urednika (m/ž), ki bo pisal in urejal tiskani in digitalni katalog. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Lidl Slovenija v ekipo marketinga vabi grafičnega oblikovalca (m/ž). Predhodne izkušnje z oblikovanjem spletnih in tiskanih materialov so prednost. Prijave zbirajo do 22. decembra 2021 na povezavi.

Cosylab v svojo sredino vabi marketinškega analitika (m/ž), ki bo izvajal tržne raziskave, spremljal in analiziral tržne trende, panožne cene, cenovne modele in konkurenco. Prijave zbirajo do 10. januarja 2021 na povezavi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji