job
Razpisi

Zaposlujejo Mercator, Pro Plus, AV studio in drugi

Tudi v tokratnem pregledu delovnih mest tedna so najbolj iskani kadri na področju digitalnega marketinga.

AV studio išče digitalnega stratega (m/ž) z vsaj 5-imi leti izkušenj na področju digitalnega marketinga, poznavanjem platform Facebook, YouTube, LinkedIn in Google AdWords in razumevanjem optimizacije spletnih mest. Prijave sprejemajo na elektronskem naslovu info@av-studio.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete tukaj.

Spletnik v svojo sredino vabi strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo med drugim ustvarjal oglaševalske vsebine, snoval marketinške kampanje in strategije, upravljal oglaševalske akcije na Googlu in Facebooku ter nadzoroval produkcijo oglasnih pasic. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Sidera nudi priložnost vodji projektov (m/ž), ki je vešč pisanja, zna z družbenimi omrežji in si seveda upa samostojno voditi projekte. Prijave pričakujejo do 30. avgusta na elektronskem naslovu urska@sidera.si.

Startup Mojačokolada.si išče analitičnega nabavnika (m/ž) z žilico za razvoj novih izdelkov in sodelavca v marketingu (m/ž). Prijave zbirajo do 30. avgusta 2020, več o delovnih mestih in prijavi pa si lahko preberete tukaj.

Celtra išče vodjo digitalne produkcije (m/ž), ki bo odgovoren/na za ohranjanje odnosov s strankami, vodenje zahtevnih projektov in usklajevanje globalne kreativne ekipe na dodeljenih projektih. Prav tako k sodelovanju vabijo oblikovalca (m/ž), izkušenega  v digitalnem oblikovanju. Odgovoren bo za izdelavo digitalnih kreativ, animacij in video vsebin z uporabo naprednih digitalnih orodij, ki se bodo skladale s potrebami in zahtevami strank.  

Mercator nudi priložnost pomočniku vodje blagovne skupine (m/ž) v sektorju neprehrane. Kandidat bo pomagal pri upravljanju blagovne skupine in njenem razvoju ter sodeloval pri komunikaciji z dobavitelji. Prijave sprejemajo do 26. avgusta 2020 preko spletnega obrazca.

Pro Plus išče digitalnega vsebinskega stratega (m/ž) za pripravo digitalnih strategij in projektov ter različnih promocijskih spletnih vsebin. Prijave sprejemajo  do 23. avgusta 2020 preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji