dmt
Razpisi

Zaposlujejo Lidl Slovenija, Big Bang, Tuš in drugi

V tokratnem pregledu delovnih mest tedna prednjačijo trgovci.

Agencija Herman & partnerji išče svetovalca za korporativno komuniciranje (m/ž), z vsaj 3 leti izkušenj na področju odnosov z javnostmi, zanimanjem za analizo in interpretacijo poslovnih, gospodarskih in političnih dogajanj in znanjem vodenja projektov. Prijave zbiramo do 25.septembra 2020 na elektronskem naslovu hr@herman-partnerji.si. Več infomacij najdete na povezavi. 

Medijska agencija Zenithmedia (del Publicis Groupe Slovenija) nudi priložnost asistentu (m/ž) s statusom študenta. Kandidat bo sodeloval pri medijskem načrtovanju za domače in mednarodne naročnike. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na LinkedInu.

Lidl Slovenija v svoje vrste vabi sodelavca za skrb blagovne znamke delodajalca (m/ž). Delovne naloge med drugim obsegajo pripravo aktivnosti, povezanih z znamko delodajalca in skrb za kulturo iskanja talentov preko ustreznih projektov. Prijave sprejemajo do 14. septembra 2020 preko spletnega obrazca.

Big Bang išče tekstopisca (m/ž) oziroma upravljavca vsebin, ki bo ustvarjal vsebine za spletno stran družbe in profile na družbenih omrežjih. Prijave zbirajo do 17. septembra 2020 preko spletnega obrazca.

Trgovec E. Leclerc zaposli strokovnega sodelavca za pripravo katalogov (m/ž) na področju špecerija. Glavna naloga kandidata bo priprava atraktivnega prodajnega asortimana za oblikovanje katalogov. Prijave zbirajo na elektronskem naslovu zaposlitev@rudnidis.si, več informacij o delovnem mestu pa najdete na povezavi.

Tuš v svojo sredino vabi analitika (m/ž) v oddelku IT za pripravo analiz z uporabo orodja BI in poizvedb SQL. Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com.   

NLB išče oblikovalca uporabniške izkušnje (m/ž) in analitika (m/ž).

Tehnološko podjetje Guardiaris nudi priložnost multimedijskemu inženirju (m/ž), ki bo samostojno oblikoval komunikacijska sredstava v različnih formatih. Prijavite se lahko do 15. septembra 2020 na elektronskem naslovu jobs@guardiaris.com, več o delovnem mestu pa si alhko preberete na portalu Mojedelo.com.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji