bla
Razpisi

Zaposlujejo Lekarna Ljubljana, Nutrisslim, Ljubljanske mlekarne in drugi

Na kratko: digitalni marketing.

Digitalna agencija Innovatif išče digitalnega urednika (m/ž) z odličnim znanjem hrvaščine, tekstopisja in upravljanja družbenih omrežij. Prijave sprejemajo do 24. septembra 2021 preko LinkedIna, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Agencija PM, poslovni mediji zaposli strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo odgovoren predvsem za poslovne analize na področju digitalnega marketinga. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Digitalna agencija beglobal v svoje vrste vabi upravljavca družbenih omrežij (m/ž), ki bo pripravljal vsebine in strategije za Facebook in Instagram. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Digitalna agencija WeScale nudi priložnost strokovnjaku za e-poštni marketing (m/ž) za samostojno upravljanje z e-poštnimi akcijami za tri do štiri naročnike. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na LinkedInu.

Helios v svojo sredino vabi vodjo projektov tržnega komuniciranja (m/ž) z izkušnjami na področju trženja blagovnih znamk, odnosov z javnostmi in korporativnega komuniciranja. Prijave zbirajo na alenka.pegan@helios.si, več o delovnem mestu si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Lekarna Ljubljana zaposli vodjo oddelka za spletno prodajo in digitalni marketing (m/ž), ki bo odgovoren za načrtovanje, organizacijo, spremljanje in izvajanje delovnega procesa v skladu z zakoni, statutom zavoda in sklepi sveta zavoda. Prijave zbirajo do 10. oktobra 2021 na kadri@lekarna-lj.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Nutrisslim, ki upravlja blagovno znamko Nature's finest, išče sodelavca na področju digitalnega in vplivnostnega marketinga (m/ž) za postavitev strategije vsebinskega marketinga ter skrb za odnose z vplivneži, agencijami in mediji. Prijave zbirajo do 5. oktobra 2021 na zaposlitev@nutrisslim.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Ljubljanske mlekarne iščejo izkušenega vodjo blagovnih znamk (m/ž) za raziskovanje in analizo tržnih trendov, skupaj z raziskovalnim timom Lactalisa, in sooblikovanje celostne strategije blagovne znamke. Prijave zbirajo do 30. septembra 2021 preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

ORYX Gaming, ponudnik programske opreme in storitev za igričarstvo, v svojo ekipo vabi tekstopisca (m/ž), ki bo povezovalni člen med oblikovalsko in produkcijsko ekipo ter ima izkušnje z različnimi marketinškimi akcijami in gradivi. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Kovinoplastika Lož nudi priložnost sodelavcu za marketing (m/ž), ki bo med drugim sodeloval pri pripravi poslovnih strategij in koordinaciji strateškega razvoja. Prijave zbirajo do 15. oktobra 2021 preko portala Mojedelo.com.

Orbico zaposli skrbnika trženja (m/ž), ki bo skrbel za prodajo uveljavljenih blagovnih znamk malih gospodinjskih aparatov in osebne nege ter pri oblikovanju marketinške in cenovne politike za izdelke. Prijave zbirajo do 30. septembra 2021 na info.si@orbico.com, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Microsoft zaposli vodjo komuniciranja (m/ž) za področje regije Srednje in Vzhodne Evrope. Poleg sodelovanja z regijsko vodstveno ekipo bo kandidat skrbel še za izboljšanje percepcije blagovne znamke in krizno komuniciranje. Prijave zbirajo preko LinkedIna, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

491

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
26. 05. 2022

Pierre-Olivier Cimon, vodja projektnega razvoja v hrvaškem podjetju Rimac Technology,…

Mate Rimac je tam, kjer je, z razlogom. Je prizemljen genij z velikim srcem. Sodelavce navdihuje tako s tehnološko vizijo kot tudi z vodenjem.

bla
24. 05. 2022

Ekipa pod vodstvom režiserja Mateja Rimaniča je na letošnjem kanskem filmskem festivalu…

Zdaj ko smo se vrnili iz Cannesa, nam je teža tega dosežka že veliko bolj oprijemljiva, ampak mislim, da lahko govorim za celotno ekipo, ko rečem, da…

tedx
24. 05. 2022

Ekipa TEDxLjubljana je po dveh letih ponovno organizirala dogodek v živo, in sicer pod…

Kot vemo, prepoznavnost blagovne znamke raste, če produkt, v našem primeru dogodek, povečuje svojo kakovost. Prav temu se najbolj posveča ekipa…

Naši avtorji