dmt
Razpisi

Zaposlujejo KIA, Eurosender, MOL & INA in drugi

Poletno zatišje se očitno pozna tudi na področju kadrovanja, kljub temu pa je v naši redni petkovi rubriki zbranih kar nekaj zanimivih prostih delovnih mest s področja (digitalnega) marketinga.

V KMAG, Kia Motors Adria Group iščejo vodjo projektov v marketingu. Prijave sprejemajo do 20. julija 2025 na povezavi.

V podjetju Cestel zaposlijo sodelavca v marketingu (m/ž). Prijave sprejemajo do 20. julija 2025 na e-naslov sara.zerko@cestel.si.

Digitalna logistična platforma Eurosender zaposli urednika in ustvarjalca digitalne vsebine (m/ž). Prijave sprejemajo preko spletne strani. Iščejo tudi SEO specialista – za to delovno mesto pa se prijavite tu.

V podjetju 2BS iščejo grafičnega oblikovalca (m/ž). Prijave sprejemajo na e-naslov delo@2bs.si.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Podjetje Sico iz Arje vasi zaposli specialista za marketing (m/ž). Prošnje sprejemajo preko e-pošte na zaposlitev@sico.si.

Tudi v Iskri zaposlijo strokovnega sodelavca za marketing (m/ž). Prijave sprejemajo preko portala mojedelo.com, delovno mesto pa je v Kranju.

Univerza v Novi Gorici išče koordinatorja za promocijo in stike z javnostmi v pisarni mednarodne zveze (m/ž/d). Prijave pričakujejo na e-naslovu careers@ung.si do vključno 31. julija 2025.

Slovenske železnice iščejo sodelavca v službi za korporativni in digitalni marketing. Prijave sprejemajo do 13. julija 2025.

MOL & INA in MOL Slovenija (članici Skupine MOL) zaposlita strokovnjaka za raziskave in analize v marketingu (m/ž). Prijave sprejemajo preko kariernega sistema Skupine MOL do 15. julija 2025.

Vodjo marketinga še vedno iščejo v skupini BISOL. Prijave sprejemajo na marusa.gmajner@bisol.si.

V Addiko banki iščejo specialista za digitalno prodajo (m/ž). Prijavite se lahko preko povezave.

V digitalni agenciji Red Orbit zaposlijo vodjo projektov. Vse informacije najdete na njihovi spletni strani.

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji