jobs
Razpisi

Zaposlujejo IKEA, Tuš, Ema, W3B ...

Specialisti za digitalni marketing so vroča roba!

Celjska visokotehnološka družba Ema zaposli specialista za digitalni marketing (m/ž). Med drugim pričakujejo tehnično predznanje, nadgrajeno z oblikovalskim ali novinarskim delom, poznavanje informacijskih, telekomunikacijskih in spletnih tehnologij za marketinške namene ter ustvarjanje promocijskih besedil v slovenščini in angleščini. Prijave pošljite na e-naslov job@ema.si.

Tudi digitalna agencija W3B v svojo ekipo vabi specialista za digitalni marketing (m/ž), ki bo pripravil, vodil in poročalo o oglaševalskih akcijah na Facebooku in Googlu. Prijave zbirajo do konca julija na e-naslovu jobs@w3b.si.  

Specialista za digitalni marketing (m/ž) zaposli tudi podjetje Ceneje. Izbrani kandidat bo med drugim pripravljal marketinške in prodajne vsebine ter načrtoval in izvajal oglaševalske akcije na Googlu, Facebooku, LinkedInu in drugih platformah. Rok za prijavo je 31. julij 2020; pošljite jo na maatej@ceneje.si.

IKEA Jugovzhodna Evropa v Ljubljani zaposli upravljavca nakupovalnih izkušenj v oddelku za odnose s kupci (m/ž), ki bo med drugim sodeloval pri pripravi in izvedbi lokalnega akcijskega načrta oddelka za odnose s kupci ter spodbujal kulturo, ki se osredotoča na kupca. Prijave v angleščini sprejemajo do 16. julija 2020, in sicer tu.

Celjska trgovska družba Engrotuš le še danes sprejema prijave na delovno mesto skrbnika ključnih kupcev (m/ž). Ta bo skrbel za upravljanje blagovnih skupin, načrtoval, analiziral in nadzoroval poslovne procese ter pripravljal nabavno-prodajne strategije. Prijavite se lahko preko portala Moje delo. Nekaj več časa pa imate za prijavo na delovno mesto grafičnega oblikovalca (m/ž) pri tem trgovcu. Izbrani kandidat bo oblikoval zahtevnejše projekte, izvajal elemente celostne grafične podobe v skladu z obstoječo identiteto družbe in izdeloval akcijske letake.

In še priložnost za delo v tujini: avstrijsko podjetje PlanRadar, ki razvija programsko opremo za gradbeni in nepremičninski sektor, k sodelovanju vabi vodjo digitalnega marketinga za slovenski trg (m/ž), ki bo delal z Dunaja. Izbrani kandidat bo skrbel za pridobivanje potencialnih stikov preko digitalnih kanalov, opredelil nove ciljne kanale ter spremljal njihovo učinkovitost. Prijave sprejemajo tu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji