delovna mesta
Razpisi

Zaposlujejo FrodX, WeScale, Futura DDB in drugi

Na kratko: digitalni marketing.

IT-podjetje FrodX zaposli dva nova sodelavca (m/ž), in sicer strokovnjaka za CRM (Hubspot Sales Hub) (m/ž) in svetovalca za CRM (Hubspot Sales Hub).

Eurosender išče vodjo marketinga (m/ž) za vodenje ekip v marketinškem oddelku (SEO, PPC, e-poštni marketing, lead generation in splošni marketing ter pripravo marketinške strategije skupine Eurosender). Prijave zbirajo do 20. avgusta 2022 preko spletnega obrazca.

Digitalna agencija WeScale išče vodjo vsebinskega oddelka (m/ž) za operativno in strateško vodenje oddelka s sedmimi zaposlenimi. Več o prijavi in podrobnejši opis delovnega mesta najdete na LinkedInu.

Iskraemeco zaposli strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo skrbel za razvoj digitalnih strategij. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na LinkedInu.

Založba Rokus Klett v svojo sredino vabi vodjo spletnih projektov (m/ž), ki bo sodeloval pri razvoju spletne trgovine in koordinaciji projektov. Prijave zbirajo na zaposlitve@rokus-klett.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com

Agencija Escapebox za delo pri dolgoročnem projektu v svoje vrste vabi spletnega oblikovalca (m/ž), ki pozna zakonitosti spletnega oblikovanja, pripravo pristajalnih strani in grafičnih elementov, ki predstavlja spletno orodje/storitev. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Tudi proizvajalec vozil Scania v svojo ekipo vabi strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž). Prijave zbirajo na kariera@scania.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Spar Slovenija v svoje vrste vabi strokovnega sodelavca v marketingu (m/ž) za načrtovanje in izvajanje marketinških aktivnosti in projektov ter njihovo optimizacijo. Prijave zbirajo do 21. avgusta 2022, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Drogerija dm markt zaposli dva nova sodelavca v marketingu, in sicer sodelavca v digitalnem marketingu (m/ž) in marketinškega strokovnjaka (m/ž).

Oglaševalska agencija Futura DDB zaposli tekstopisca za družbena omrežja (m/ž), ki bo pripravljal idejne zasnove za objave na družbenih omrežjih, pisal besedila za družbena omrežja in pripravljal koncepte za posebne kampanje na družbenih omrežjih. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Startup Mediately išče vodjo projektov (m/ž) z izkušnjami, znanjem angleščine in organizacijsko žilico za vodenje ključnih internih projektov v podjetju. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Še vedno aktualna delovna mesta

Finančno-tehnološko podjetje Leanpay zaposli strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo odgovoren za oglaševanje na Googlu, Facebooku, Instagramu in LinkedInu. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na LinkedInu.

HS Plus v svojo sredino vabi vodjo e-poštnega marketinga (m/ž) za sistemizacijo in optimizacijo e-poštnih procesov ter načrtovanje e-poštne prodajne strategije. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Mercator išče vodjo projektov na področju digitalne komunikacije (m/ž) za upravljanje profilov na družbenih omrežjih in samostojno postavljanje oglaševalskih akcij na digitalnih kanalih. Prijave zbirajo do 16. Avgusta 2022  na zaposlitev@mercator.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Trgovec Mömax v svojo ekipo vabi asistenta v spletni trgovini (m/ž) za pripravo oglaševalskih akcij, nalaganje izdelkov na spletno stran in prevod opisa izdelkov iz nemškega jezika. Prijave zbirajo do 9. Avgusta 2022 preko spletnega obrazca.

Start-up Blub Blub nudi priložnost mlajšemu vodji pridobivanja novih uporabnikov (m/ž), ki bo načrtoval in izvajal kampanje preko različnih kanalov. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na LinkedInu.

Agencija za odnose z javnostmi Povem zaposli asistenta (m/ž), ki bo sodeloval z mednarodnimi naročniki na področju digitalnih komunikacij. Več o delovnem mestu si lahko preberete na povezavi, prijavite pa se lahko na info@povem.si.

Volvo išče upravljavca družbenih omrežij in vodjo projektov v marketingu (m/ž) za pripravo strategij za družbena omrežja, kot so Facebook, Instagram in LinkedIn, ter pripravo uredniških koledarjev in ustvarjanje vsebin za različna družbena omrežja. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Mladinska knjiga nudi priložnost tekstopiscu (m/ž) za pisanje prodajnih in marketinških besedil ter ustvarjanje kreativnih zasnov kampanj v skladu z zastavljenimi komunikacijskimi cilji. Prijave zbirajo do 6. Avgusta 2022 na portalu Mojedelo.com.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji