delovna mesta
Razpisi

Zaposlujejo BTC, Adria Media, W3B in drugi

Poleg peščice »klasičnih« marketinških delovnih mest podjetja večinoma iščejo sodelavce v digitalnem marketingu.

Oblikovalska agencija Studio Signum v ekipo vabi grafičnega oblikovalca (m/ž) z željo po kreativnem ustvarjanju v prijetnem in dinamičnem okolju. Prijavite se lahko preko Linkedina, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Adacta zposli strokovnjaka za tržno komuniciranje (m/ž), ki bo sodeloval pri razvoju in izvedbi strategije znamčenja. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Agencija W3B zaposli strokovnjaka za digitalno oglaševanje (m/ž), ki bo sodeloval pri pripravi in vodenju oglaševalskih akcij na Googlu in Facebooku (vsi formati in oblike), pripravi medijskih načrtov in poročanju. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Kovinoplastika Lož v svoje vrste vabi vodjo blagovne znamke (m/ž) za obdelavo trga in merjenja zadovoljstva kupcev. Prijave zbirajo do 30. septembra 2022 preko portala Mojedelo.com.

Nakupovalno središče BTC v svojo sredino vabi skrbnika projektov (m/ž), ki bo med drugim pomgal pri nalogah, povezanih s trženjem in oglaševanjem kongresne dejavnosti BTC, in bo sodeloval pri nadaljnjem razvoju in tržnem pozicioniranju kongresne dejavnosti BTC. Prijavite se lahko preko portala Mojedelo.com.

Zavarovalnica Generali nudi priložnost strokovnemu sodelavcu za spletno prodajo (m/ž), za upravljanje z bazami podatkov in upravljanje odnosov s strankami. Prijavite se lahko do 18. septembra 2022 preko spletnega obrazca.

Ponudnik zunanjega oglaševanja TAM-TAM v svoje vrste vabi sodelavca (m/ž) za področji trženja oglasnega prostora in vodenja projektov. Prijavite se lahko do 15. septembra 2022 na katra@tam-tam.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Alpod išče strokovnega sodelavca v marketingu (m/ž) za optimizacijo in nadgradnjo marketinških aktivnosti. Prijavite se lahko preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Medijska hiša Adria Media v svojo sredino vabi upravljavca družbenih omrežij (m/ž) za snovanje strategije za nastop na kanalih Tik Tok, Instagram in Facebook v sodelovanju z uredništvom in oddelkom za marketing. Prijave zbirajo do 14. septembra 2022 na zaposlitev@adriamedia.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Trgovec s pohištvom Lesnina nudi priložnost tekstopiscu (m/ž) za pisanje prodajnih vsebin za različne spletne medije, kot so oglasi, novice in e-novičniki. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Še vedno aktualna delovna mesta

Sensilab zaposli vodjo vplivnostnega marketinga (m/ž), ki bo sodeloval z mednarodno ekipo za področje spletne trgovine. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na povezavi.

V družbi Propiar iščejo oblikovalca sodobnih vizualij (m/ž) z močno kreativno žilico. V prvi vrsti se bo ukvarjal z vsebinami za družbena omrežja, pa tudi s tiskovinami in oblikovanjem internih materialov. Ponujajo možnost redne zaposlitve (po želji tudi druga oblika sodelovanja), hibridni način dela in zabavno delovno okolje. Prijave in portfolio sprejemajo do 12. septembra 2022 na anja.petrovcic@propiar.com.

Digitalna agencija Optiweb v svoje vrste vabi oblikovalca uporabniške izkušnje (m/ž) in razvijalca (m/ž).

Farmacevtska družba Bayer zaposli vodjo trgovskega (trade) marketinga (m/ž), ki bo z vodji blagovnih znamk določal načrt trgovskega marketinga, skrbel pa bo tudi za ustvarjanje komunikacije s strankami. Prijave zbirajo do 12. septembra 2022 preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Mladinska knjiga nudi priložnost vodji digitalne naročniške prodaje (m/ž), ki bo odgovoren za strategijo ter operativni okvir za učinkovito upravljanje novega poslovnega modela, ki uporabnikom preko sistema naročnin omogoča dostop do digitalnih vsebin Mladinske knjige. Prijavite se lahko do 11. septembra 2022 preko portala Mojedelo.com

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji