delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo A1 Slovenija, Kliping, IR IMAGE, Futura DDB in drugi

V tokratnem naboru prostih delovnih mest je raznolika ponudba tako s področja (digitalnega) marketinga kot tudi s področja komuniciranja in družbenih omrežij.

Semenarna Ljubljana išče marketinškega menedžerja (m/ž), ki bo med drugim načrtoval in izvajal marketinško strategijo z namenom povečanja prepoznavnosti blagovne znamke in prodajnih rezultatov, organiziral oglaševanje ter izvajal oglaševalske akcije in druge promocijske aktivnosti. Prijave zbirajo na e-naslovu mojca.dimic@semenarna.si do vključno 18. aprila 2022.

Agilkon išče sodelavko ali sodelavca, ki se bo pridružil njihovi ekipi prodaje in marketinga, na delovnem mestu Lead Generation Specialist. Več informacij in prijave na povezavi.

Skupina Outfit7 išče okrepitve, ki bodo soustvarjale svet iger v različnih vejah marketinga. V svoje vrste vabi stratega za marketing (m/ž), ki bo znal s partnerstvi krepiti prepoznavnost blagovnih znamk, specialista produktnega marketinga (m/ž), ki bo skrbel za povezavo med mobilnimi igrami in ciljnimi skupinami ter raziskovalca, ki bo vedno znova iskal odgovore na vprašanje “zakaj”. Več informacij in prijave na povezavi.

A1 Slovenija išče strokovnjaka za korporativno komuniciranje (m/ž), ki bo aktiven predvsem na področjih upravljanja odnosov z mediji in komuniciranja z zaposlenimi, veseli pa bodo tudi podpore na področjih upravljanja družbenih omrežij in družbene odgovornosti ter komunikacijskih nasvetov drugim oddelkom v podjetju. Prijave sprejemajo preko spletnega obrazca do vključno 15. aprila 2022.

Kadrovsko podjetje Kariera širi ekipo in v svoj kolektiv vabi specialista za digitalni marketing (m/ž). Prijave sprejemajo do 24. aprila 2022 preko spletnega obrazca.

V kamniški agenciji IR IMAGE imajo razpisana tri prosta delovna mesta. Za delovno mesto vodje projektov/razvijalca poslov (m/ž) se oglasite na info@ir-image.si, za mesto digitalnega specialista (m/ž) in sodelavca za vsebinski marketing (m/ž) pa pišite na samos@ir-image.si. Vse prijave sprejemajo do vključno 15. aprila 2022.

Tudi v Futuri DDB ponujajo nove priložnosti za zaposlitev. Iščejo okrepitev za ekipo ustvarjalcev vsebin za družbena omrežja. Če sodite med tiste, ki se zavedajo, da je vsaka posamezna objava, story ali feed lahko ključen trenutek za poslovni uspeh naročnikov, pišite na patricija.perse@futura.si.

V Kliping Slovenija iščejo podatkovnega analitika (m/ž). Če se radi ukvarjate s podatki in vas žene, da iz njih izluščite bistvo, ga interpretirate in smiselno predstavite, pošljite kratek življenjepis in motivacijsko pismo v angleškem jeziku na jure.habjanic@kliping.si.

Podjetje DTG za svojo Hišo iluzij išče specialista za marketing in prodajo (m/ž). Prijave sprejemajo do 13. aprila 2022 preko portala mojedelo.com.

Medijska hiša Pro Plus k sodelovanju vabi spletnega novinarja tematskih portalov (m/ž) in upravljavca družbenih omrežij (m/ž). Zainteresirani kandidati lahko izpolnite prijavnico na njihovi spletni strani.

V digitalni agenciji WeScale, o kateri smo pisali tudi v MM-u, iščejo strokovnjaka za e-poštni marketing (m/ž). Prijave sprejemajo na e-naslovu jobs@wescale.agency.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Spletni trgovec Shoppster zaposli upravljavca družbenih omrežij (m/ž). Prijavite se lahko do 14. aprila 2022 preko portala Mojedelo.com.

Skupina SIJ v svoje vrste vabi strokovnjaka za marketing (m/ž) za načrtovanje in vodenje celostnih marketinških akcij. Prijavite se lahko do 25. aprila 2022 na zaposlovanje@sij.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Zemanta v svoj marketinški oddelek vabi pripravnika (m/ž), ki bo v pomoč vodji marketinga. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji