z
Razpisi

Razpisi tedna

Objavljamo aktualne razpise javnega značaja v marketinško-komunikacijski dejavnosti.

Podjetje Tiko Pro je objavilo razpis za vavčer za patente, modele in blagovne znamke, s katerim spodbuja mikro, mala in srednje velika podjetja k varstvu intelektualne lastnine. Podjetja bodo lahko s pomočjo vavčerja sofinancirala stroške za prijavo, registracijo, vzdrževanje ali širitev patenta, modela, blagovne znamke in druge aktivnosti. Rok za oddajo je 31.marec 2028 oziroma do porabe sredstev. Več informacij o razpisu najdete TU.

Holding Kobilarna Lipica išče pomoč pri oglaševanju v tiskanih medijih, predvsem na področju finančnih vsebin, in sicer za obdobje do 31. decembra 2025. Rok za prejem ponudb je jutri, torej 31. maj 2024. Več informacij o razpisu najdete TU.

Mestna občina Kranj z javnim naročilom išče pomoč pri zakupu prostora za objavo informativnih vsebin MOK v tiskanem mediju za 11 številk. Rok za prejem ponudb je danes, torej 30. maj 2024. Več informacij o razpisu najdete TU.

Objavljeno je javno naročilo, s katerim Univerza v Mariboru išče pomoč pri spremljanju medijev (kliping). Gre za obdobje 2 let, z začetkom izvajanja storitev oktobra 2024. Več informacij o razpisu najdete TU.

Turizem Ljubljana išče strateške ter izvedbene partnerje za izvedbo aktivnosti oglaševanja v obdobju 12 mesecev (z možnostjo podaljšanja) od sklenitve pogodbe s ciljem odlične komunikacije destinacije, blagovne znamke destinacije Ljubljana in regija Osrednja Slovenija. Rok za prijavo ponudb je 13. junij 2024, več informacij o razpisu najdete TU.

 

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji