razpisi
Razpisi

Od zunanjega oglaševanja do klipinga (razpisi)

Zunanjo pomoč s pomočjo razpisov v tem tednu iščejo Radiotelevizija Slovenija, Arhiv Republike Slovenije, Univerza v Ljubljani in Nacionalni inštitut za javno zdravje.

Radiotelevizija Slovenija preko razpisa išče ponudnika za najem zunanjih oglasnih površin za postavitev veleplakatov za oglaševanje svetovnega prvenstva v nogometu med 11. novembrom 2022 in 9. decembrom 2022.

Arhiv Republike Slovenije išče izvajalca digitalizacije filmskega arhivskega gradiva za leto 2022. Gre za digitalizacijo petih filmov, posnetih pred letom 1963. Razpis je odprt do 16. avgusta 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Univerza v Ljubljani potrebuje pomoč pri storitvah spremljanja medijev in izvajanja letnih analiz za potrebe rektorata Univerze v Ljubljani. Razpis je odprt do 12. avgusta 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Nacionalni inštitut za javno zdravje išče izvajalca za kreativno in grafično zasnovo oglaševalske akcije in zasnovo oglaševalskih aktivnosti (televizijskega oglasa, radijskega oglasa, video spletnega oglasa, oglasa (nalepke) za avtobuse ter vizualnih oglasov za splet in tisk (plakat)). Glavna tema je predstavitev preventivnih programov »Skupaj za zdravje«. Razpis je odprt do 22. avgusta 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji