razpisi
Razpisi

Od vavčerjev za kibernetsko varnost do medijskega zakupa (razpisi)

Za podjetja sta odprti dve možnosti za nepovratna sredstva, najdeta pa se tudi dva razpisa za medijski zakup oziroma oglaševanje.

Slovenski podjetniški sklad za podjetja še vedno razpisuje določene vavčerje za nepovratna sredstva. Podjetja lahko prejmete vse od 1000 evrov do 9.999 evrov nepovratnih sredstev za izboljšanje kibernetske varnosti. Več o razpisu si lahko preberete na povezavi.

Občina Ajdovščina išče izvajalca za storitve distribucije medijskih vsebin, ki zajemajo storitve priprave potrebnih aktivnosti v zvezi z obveščanjem javnosti o zadevah s področja delovanja Občine Ajdovščina in zakup medijskega oglasnega prostora. Razpis je odprt do 10. marca 2022.

Podjetja lahko pridobijo do 60 odstotkov nepovratnih sredstev oziroma do 300 tisoč evrov za razvojno-raziskovalni projekt (skupni sklad je 45 milijonov evrov), katerega cilj mora biti nov ali izboljšan izdelek, proces ali storitev z visoko dodano vrednostjo in s tržnim potencialom, razvitim do stopnje, da je potrjen v končni obliki in primeren za uporabo v realnem okolju. Vsak projekt mora izkazovati prispevek k prehodu na krožno gospodarstvo. Več o razpisu javne agencije SPIRIT Slovenija, ki je odprt do 17. maja 2022, si lahko preberete na povezavi.

Javna agencija za varnost prometa RS išče zunanjega izvajalca za  oglaševanje na radiu in televiziji za obdobje 2022–2023. Cilj je čim boljša ozaveščenost o prometni varnosti. Razpis je odprt do 10. marca 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji