razpisi
Razpisi

Od subvencij za prijavo znamk do komunikacijske podpore (razpisi)

Urad EU za intelektualno lastnino ponuja subvencije, GEN energija pa išče pomoč na področju komuniciranja.

Urad EU za intelektualno lastnino (EUIPO) ponuja nepovratna sredstva za osnovno pristojbino za prijavo znamk in modelov pri uradu za intelektualno lastnino v kateri koli državi članici EU. Pridobite lahko do 1.500 evrov subvencije, skrajni rok za prijavo pa je 30. september 2021. Več o razpisu si lahko preberete tukaj.

GEN energija z javnim razpisom išče komunikacijsko podporo, svetovanje in izvedbo komunikacijskih aktivnosti na področju korporativnih odnosov z javnostmi pri projektu JEK2. Vrednost naročila ocenjujejo na 1,4 milijona evrov (brez DDV). Razpis je odprt do 20. oktobra 2021, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Še vedno aktualni razpisi:

Inovativnim mladim podjetjem, ki želijo pospešiti svojo prodajo in se širiti na nove trge, je namenjen razpis SK75. Čaka jih 75 tisoč evrov v obliki konvertibilnega posojila, ki ga pod ugodnimi pogoji omogoča Slovenski podjetniški sklad. Rok za prijave je 1. oktober 2021, vse podrobnosti glede prijave najdete na povezavi.

Slovenski podjetniški sklad preko javnega poziva dodeljuje vavčerje za digitalni marketing. Namen vavčerja je uvajanje digitalnega marketinga, s čimer se bo podjetjem »povečala konkurenčnost, dodana vrednost oz. prihodki od prodaje«. Skupna višina sredstev je več kot šest milijonov evrov, razpis pa je odprt do 31. decembra 2021. Vso dokumentacijo najdete na povezavi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji